Glenglen Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Skal ha en "Photo Booth" på treffet og ønsker at så mange som mulig stikker innom den med bilen sin for å ta litt artige bilder av bil og eier sammen.Blir lagt til galleri på Cars & Coffee's facebook etter treffet PS! Artige påfunn som f.eks kostymer, grimaser og andre stunts er hjertelig velkommen Da kan du jo også tromme sammen til en BMW/Bimmers.no Harlem Shake i samme slengen da.. Harlem shake er en artig ide, er enkelt å ta intro delen før treffet og når alle kommer fikser vi en sikkelig biltreff party greie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 99 attending til Cars & Coffee 2013 nå keep it up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hørte noen rykter om en blå e34 også kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 To... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Får håpe det passer, var veldig bra i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Må bli med på dette i år, tror det blir et bra treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Hadde vært knall om gjengen kjører innom Drammen så vi kan slenge oss på gleder meg fææææælt!!! Utrolig digg vær om dagene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Håper bilen ikke blir solgt før dette Hvis den er i mitt eie kommer jeg garantert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Håper bilen ikke blir solgt før dette Hvis den er i mitt eie kommer jeg garantert Lagt den til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Ikke enda.. Legger den ut på finn i slutten av denne mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Du får heller vente med å selge til slutten av neste mnd da vettu Morro å se at det er såpass stor respons, i år tror jeg det vil komme mange fler enn i fjor som da var 76 biler! Blir mye pent å hvile øya på på dette treffet kan jeg GARANTERE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Du får heller vente med å selge til slutten av neste mnd da vettu Morro å se at det er såpass stor respons, i år tror jeg det vil komme mange fler enn i fjor som da var 76 biler! Blir mye pent å hvile øya på på dette treffet kan jeg GARANTERE Ja sånn som bilen din f.eks Må få meg en E36 Coupe snart kjenner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Jeg må ha bilen fryktelig tidlig ferdig i år skjønner jeg Er ikke lenge før sola snur igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Jeg må ha bilen fryktelig tidlig ferdig i år skjønner jeg Er ikke lenge før sola snur igjen nå Hehe, du er ikke den eneste som sliter med det problemet Hadde god respons på treffet i fjor, men flere som ikke kunne komme pga halv ferdig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Jeg må ha bilen fryktelig tidlig ferdig i år skjønner jeg Er ikke lenge før sola snur igjen nå Sykt stressa for å få bilen ferdig til sesongen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå