Tzunami Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 hmm... kanskje det skal vurderes... hvor mye ender bilen din på totalt? årsmodell og km.stand? du kan godt sende det på pm evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Herlig bil, gratulerer så mye ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 hmm... kanskje det skal vurderes... hvor mye ender bilen din på totalt? årsmodell og km.stand? du kan godt sende det på pm evt Hva skal du importere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Gratulerer med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 hmm... kanskje det skal vurderes... hvor mye ender bilen din på totalt? årsmodell og km.stand? du kan godt sende det på pm evt Hva skal du importere? Har en m5 selv, som jeg hentet i høst men har kun betalt moms, da jeg ikke har med kapital for hånden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Dette var en usedvanlig lekker bil, særlig i en av BMW sine fineste farger Gratulerer så mye med skikkelig drømmebil Stort pluss at du får skilter på den, en slik bil fortjener å bli kjørt Ser frem til flere bilder ja, er det lov å spørre hva Drømmebil tok for oppdragat med å hente bilen. Vurderer å importere jeg også med står i mellom å hente selv eller få noen til å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Tzunami Fredik90 Se Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Så lekker ut, men stusset litt på de skiltene? Disse skiltene så en smule suspekte ut syntes jeg også, men i følge min kollega Dan Riebe, så var det slik det fungerte i Nederland. han ble attpåtil stoppet med disse skiltene på vei til Biltilsynet i går, men ettersom alle dokumenter var i orden på skiltene gikk alt greit. Men en smule rart ja! Til trådstarter: gratulerer med ny bil! Håper all informasjon er blitt videreformidlet på korrekt måte, og at bilen bringer deg mange gleder fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 gratulerer med grom bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Så lekker ut, men stusset litt på de skiltene? Disse skiltene så en smule suspekte ut syntes jeg også, men i følge min kollega Dan Riebe, så var det slik det fungerte i Nederland. han ble attpåtil stoppet med disse skiltene på vei til Biltilsynet i går, men ettersom alle dokumenter var i orden på skiltene gikk alt greit. Men en smule rart ja! Til trådstarter: gratulerer med ny bil! Håper all informasjon er blitt videreformidlet på korrekt måte, og at bilen bringer deg mange gleder fremover! Hei. Bilen skal nok bringe mye glede ja, takk for at det finnes firmaer som dere, service på høy nivå har dere også, kommer garantert til å kontakte dere igjen neste gang jeg skal ha bil eller venna mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Grattis med flott en flott M5! Savner tidvis min E39 M5 også, gromme biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Fantastisk farge! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Velkommen i E39 M5-klubben, og gratulerer med den fineste blåfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Gratulerer! Fornuftig valg av bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå