Gå til innhold

Min nye E39 M5 estoril blå individual

///M85
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm... kanskje det skal vurderes... hvor mye ender bilen din på totalt? årsmodell og km.stand? du kan godt sende det på pm evt ;)

Hva skal du importere?

Har en m5 selv, som jeg hentet i høst ;) men har kun betalt moms, da jeg ikke har med kapital for hånden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en usedvanlig lekker bil, særlig i en av BMW sine fineste farger :) Gratulerer så mye med skikkelig drømmebil :D Stort pluss at du får skilter på den, en slik bil fortjener å bli kjørt :wink:

Ser frem til flere bilder ja, er det lov å spørre hva Drømmebil tok for oppdragat med å hente bilen. Vurderer å importere jeg også med står i mellom å hente selv eller få noen til å gjøre det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lekker ut, men stusset litt på de skiltene? :P

Disse skiltene så en smule suspekte ut syntes jeg også, men i følge min kollega Dan Riebe, så var det slik det fungerte i Nederland. han ble attpåtil stoppet med disse skiltene på vei til Biltilsynet i går, men ettersom alle dokumenter var i orden på skiltene gikk alt greit. Men en smule rart ja!

Til trådstarter: gratulerer med ny bil! Håper all informasjon er blitt videreformidlet på korrekt måte, og at bilen bringer deg mange gleder fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lekker ut, men stusset litt på de skiltene? :P

Disse skiltene så en smule suspekte ut syntes jeg også, men i følge min kollega Dan Riebe, så var det slik det fungerte i Nederland. han ble attpåtil stoppet med disse skiltene på vei til Biltilsynet i går, men ettersom alle dokumenter var i orden på skiltene gikk alt greit. Men en smule rart ja!

Til trådstarter: gratulerer med ny bil! Håper all informasjon er blitt videreformidlet på korrekt måte, og at bilen bringer deg mange gleder fremover!

Hei.

Bilen skal nok bringe mye glede ja, takk for at det finnes firmaer som dere, service på høy nivå har dere også, kommer garantert til å kontakte dere igjen neste gang jeg skal ha bil eller venna mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...