Tzunami Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 var blligere enn det jeg fant ut, men så er jeg bare "unggutten" for forsikringsselskaper da 12k er vel en meget god pris spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 SigurdE36: Skal komme med bilder etterhvert når været blir bedre og jeg får tilbake slr kamera fra kompisen min. Jpse36: Ja stive priser her i landet http://m.dinside.no/802810/heisann-jeg- ... rschen-min Unison har avsluttet samarbeid med bmwccn, de har de eksisterende fra bmwccn, men etterhvert som man kjøper nybil eller no så får du det ikke lenger, du må være medlem i andre greier for å forsikring der nå. Tzunami: Ja er god pris det ja, jeg er snart 28år og har hatt biler på navnet mitt lenge og har opparbeidet bra med bonus, i tillegg er jeg kunde hos if med drosjen min og har hvert flink på den fronten også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Er det noen som kan anbefale meg en bra clutch og hvor man burde kjøpe det fra? http://store.vacmotorsports.com/clutchmasters---e39-m5--z8-performance-clutch-kits-p2786.aspx http://www.cnsracing.com/CNS-Racing-BMW-E39-M5-945-Inch-Direct-Fit-Clutch-Kit-9917e39m5oe.htm http://gripforce.com/categories/bmw/m5/2001/5-0l-4941cc-v8-gas-dohc-na.html (de hadde ikke så gæli priser, jeg hadde en combo kit fra de på min tidligere e36 m3 og det fungerte perfekt, har sendt mail om m5 clutch/svinghjul, men han som har svart på mail sier at han ikke vet om det vil passe på bilen min, det var vel ikke forskjeller på m5 sånn som det er med e36 m3???? Noen som har dette på sin M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Jeg hadde tidligere en sachs "racing" clutch på min, husker desverre ikke delenr. Måtte dreie svinghjulet for å få plass. Byttet i fjor tilbake til orginal, og har ikke angret et sekund. Ble rett og slett alt for hard clutch for normal bruk. Et stalltips er å beholde orginalclutchen. Selv med sachs clutchen kunne man fint slure den dersom man ikke lot den få skikkelig kontakt før man ga på. Sjekk m5board for erfaringer med forskjellige clutcher. Ref spørsmål om forsikring høres det ut som om du har fått en god deal, jeg betaler ca 12'/år for min, max bonus, full kasko, tror det er 12'km. Har den hos DNB Skade/Legeforsikringen. Hadde gjensidige tidligere og betalte da 17' i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Da har jeg bestilt nye dekk til bilen, Michelin Pilot Super Sport 19toms som jeg skal ha midlertidlig på nye felger jeg har kjøpt fra Gs. illustrasjonsbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Kjøpte samme dekkene til min M5 nå, dog i 18" Skal visst være bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Har samme dekka på touringen min. Myke, gode og lite støy. Dog, de liker ikke så godt kald asfalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Hatt de dekka på Z4en min siden sesongstart 2011. 235/35 og 265/30-19. Har vært på noen banekjøringer og ellers kjørt en ca. 15k på vei. Regner med de holde ut denne sesongen også. Kommer an på antall banekjøringer da... Slitesterke, funker meget godt på bane, lite til ingen sporing og ok på støy. Nå sitter jeg ca. oppå bakakselen så litt hjulstøy må jeg uansett påregne. Men som RS skriver, lite happy på kaldt underlag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Jeg bruker alltid denne siden for review når jeg skal lese om dekk. Bruk denne, sterkt anbefalt. http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Pilot-Super-Sport.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Noen fra forumet som er på Nurburgring nå til helgen, jeg og noen kompiser reiser til tyskland imorgen. Dette blir første gang på Nurburgring, og jeg gleder meg veldig til å besøke ringen og ta noen runder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 herregud så stygg bil. bytt den inn i en sort s211 med engang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 herregud så stygg bil. bytt den inn i en sort s211 med engang!!! din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 herregud så stygg bil. bytt den inn i en sort s211 med engang!!! nei.. kjørte nok av de i taxi. ikke 220 men 320face med sportpakke, med 224hk...... det er morsom arbeidsplass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå