Stenbakken Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Litt handling for bilen sin del idag. ABS Sensor Støtdemper lager bak EU kontroll og 4hjulskontroll er bestilt. Fylt opp AC anlegget med gass blir gjort til uken sammen med EU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Da har BBS`ene blitt solgt, siden jeg skal ha meg nye felger til nesteår, og jeg drar til utlandet i August, og da står bilen bare pakket bort uansett Så slik ser den ut nå! Fikk feil justeringskopper til senkesettet bak, men ordner nye fortløpende. Stor nedtur og måtte bytte om idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Da er svarte 20mm D-S-X spacere bestilt! Leter fortsatt etter justerings skåler bak. Fikk til supersport da jeg bestilte sist, men må ha skålene som er hule i midten til Tuningart, føra er 62mm. Prøver og finne dette, så er det noen her inne som har dette er det bare og ta kontakt på PM med en gang. Så jeg får de så fort som mulig Forslag til felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Blir bra med Spacere. Mener det er de samme jeg har på min foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Blir bra med Spacere. Mener det er de samme jeg har på min foran Ja, gleder meg til og få på de, samt og få den EU godkjent i 2 nye år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Og etter lang tid med fram og tilbake så har jeg faktisk bestilt meg lakkering av bilen! Lakkering er bestilt så jeg kan levere bilen mellom 7-10 Februar. Og siden jeg skal bort i en tre måneders periode nå, så er ikke det så veldig lang tid for min del og vente egentlig Farge og alt er spikret, pluss at jeg har fått litt ekstra deler på lager som skal på bilen i ny farge! Gleder meg greit, og har allerede startet nedtelling av dager!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Dette blir nok helt konge. Deilig med ny maling på bilen Hilken farge blir det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Dette blir nok helt konge. Deilig med ny maling på bilen Hilken farge blir det da? Håper på det, gleder meg hvertfall greit mye! Spikka og spart på alt siden Februar i år for og ha råd til dette her i februar 2014 Står mellom: Laguna Seca Blue Imola Rød (Denne jeg er 95% sikker på at det blir) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Da er justerings skåler og spacere fra D-S-X i boks! Fint og få levert på døra en fredag morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Da er Hjulene spacet ut foran, og må si meg veldig fornøyd med det faktisk 20cm passet veldig bra! Fikk også hevet bilen 2,5cm bak, noe som også hjalp veldig mye, nå står 4hjulskontroll og EU for tur, må også få bestilt meg noen 15mm spacere til og ha bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 20cm spacer forran, rått! : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 20cm spacer forran, rått! : p Blir slik da felgene skal UT i skermen, hehe Er kun en midlertidig løsning vel og merke, det blir nye showfelger til sommeren igjen, og da er det ingen grunn for meg og koste på meg det akkurat nå. Så da ble det "litt" spacing på de felgene jeg hadde stående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Viktig og koste på seg litt Funker som en drøm gjør det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Nye topplager bak av god kvalitet er lurt. Selv har jeg AKG racing rinde. Dette er kanskje uniball? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Håper på det, gleder meg hvertfall greit mye! Spikka og spart på alt siden Februar i år for og ha råd til dette her i februar 2014 Står mellom: Laguna Seca Blue Imola Rød (Denne jeg er 95% sikker på at det blir) Ikke for å være gledesdreper, men vil det ikke være enklere/billigere/lettere å selge senere om du selger den du har, og kjøper f.eks. denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå