Shattered Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Jeg vil nok si meg enig i det som Vegardb17 sier her. Jeg har aldri sett en bil med de i virkeligheten. Men hvis jeg selger den med en gang jeg får lappen tilbake, tror jeg at jeg skal legge det på hylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 jeg hadde som sagt kanskje prøvd og funnet på noe annet om du tenker på å skaffe deg mørke lykter hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Grisekul den fronten din Hvilke baklykter har du? Tror jeg har lyst på facelift baklykter selv, men gidder ikke gå i gang med ledninger og koding etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Jeg har disse baklyktene nå http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... er/1629925 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Er det bare plug'n play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Det er plug and play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Denne likte jeg! gleder meg til og se utviklinga her Gjorde seg veldig og ta bort stickerbombinga, ble for mye i min smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Denne likte jeg! gleder meg til og se utviklinga her Gjorde seg veldig og ta bort stickerbombinga, ble for mye i min smak.. Takk Skulle ønske jeg hadde muligheten til og gjøre mer, men svart folie og litt småting kommer på etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Er bare å få slengt på folien med en gang den kommer tror taket ditt er kjempemessig å legge på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Det skal jeg love deg det er ca 1-1,5 uke unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Gleder meg til å se har du skraper og varmepistol? det måå du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Det har jeg liggende alledere, så det er klart Gleder meg som en guttunge til og se hvordan det blir Sølv og svart tak, blir spennende og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Flott bil du har, følger med =D ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettbas Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Gamle bilen min jo:) blir kult og se den utvikle seg enda mer! stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Nå må du få fart på sakene her hvor blir det av folien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå