joggis Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 litt av noen vinterfelger ihvertfall liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Fin film også, ser ut som du har det artig. Kjørte ikke så "pent" da, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 hehe, føler jeg ikke kjørte for mye gris. men får lett horn i panna når det regner på rudskogen, selv men en daff 525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2013 vinter er moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Rå e34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2013 Greide å få et hull i ene bakdekket Idag, så etter litt styr var det lappa og fiksa samme kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Så flotte felger til vinterhjul ja ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 hva e den godt for den gaffatapen på bakskjermen?? begynt å "fjerne" rust?? Ole.Jordan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2013 er nok fordi den ser ut som en dynge, så da var det bedre med teip istedenfor et "høl" der;) liffi og launcher reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Den er fin fin bilen din. Det som imponerte meg var kjøringen du hadde lagt ut.Så jo ut som en lek og ligge å sladde.. Har du diff på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2013 er desverre bare en åpen diff på den, så merker jeg savner det på aktiv kjøring. må jobbe litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 er desverre bare en åpen diff på den, så merker jeg savner det på aktiv kjøring. må jobbe litt ekstra Ok. men på min ,har jeg og åpen diff og jeg kan bare glemme å leke sånn som du gjør.Har prøvd på åpne parkplasser osv men blir heller en klein oppl... Eller det vil si,hvis jeg kjører på andre gir og trør flatt jern ut på av en sving så kommer rompa men piruetter?Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2013 hehe, piruetter går fint hvis man tar litt større sirkler, og såklart er det bedre med dårligere dekk. men små piruetter er bare å glemme her. men ved å kjøre på bane blir helt annerledes igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Uff,nei må nok få en diffbrems på bilen min tenker jeg . Uansett liker jeg jeg sånn du bruker bilen din,både på bane og på vei.Igjen ser vi jo hvilken kvalitet disse gamle traverne er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 denna må je følge me på ganske så fin har en E34 sjørl i samme farge bare det er en 520:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå