Clutch Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 (endret) var hyggelig å hilse på dere og Endret Juni 13, 2015 av Clutch M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 var hyggelig å hilse på takk i ligemåde! du må si ifra når du har fått litt mere info fra han kompisen din! kanskje det blir skruplass på oss da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 skal høre med han på mandag, så får jeg forhåpentligvis kontaktinfoen til utleieren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 Fantastisk! du tar bare kontakt så fort du hører noe! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 (endret) Da har jeg fått skrudd på bilen i dag tok overraskende kort tid å ta av innsuget og få ut gløde pluggene Anyway, fikk ut pluggene uten problemer, og skrudd inn de nye, bytta pakkinger og rensa over innsuget Flapsa var allerede bytta i metal flaps noe som ikke gjorde noe mtp at jeg hadde bestilt for store plugger -.- Så jeg skrudde bilen sammen og prøvde og starte, joda den bare kinner og starter ikke -.- så måtte til med startgass for å få bilen ut av garasjen. Så må få tatt diagnose! >.< Filtrere var klare for å bli bytta ut for å si det sånn De gamle glødepluggene På plass med nytt luft filter Alt på plass med nye plugger, luft filter, Polen filter og veivhus filter ^^ så nok en gang blir bilen dessverre stående til jeg får tak i noen med diagnose utstyr eller får bilen bort på Bmw Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Juni 14, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 jeg har en enkel feilkodeleser, hvis det hjelper den skal ha over 15.000 diagnostiske feilkoder og definisjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 Ja kan sikkert prøve med den! bare for å teste ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 kan vi få til når tenker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 Nei kanskje iløpet ac uka? Må bare se Ann hvor seint jeg jobber Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 ok, ikke noe problem Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Endelig fått lest gjennom denne Flott bil og nyydelig interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 Endelig fått lest gjennom denne Flott bil og nyydelig interiør! takk for det gabz ja den er pen men er litt forbanna på den i dag xD fonner forhåpentligvis ut hva som feiler den gjør jeg ikke så trur jeg at jeg selger den lyst på noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 hahaha, M bil følelsen ligger fortsatt u kroppen mister? hehe Denne får du nok fikset så fort du finner ut av den ved diagnose ^^ er en kjempefin bil Men, et spørsmål. Må du ha 2 biler? og hvis ikke, hva vurderer du som neste bil? =) HYggelig å møtes ja La ut bilder fra treffet på face nå istad =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 (endret) Haha ja det skal jeg love deg! Ja håper det! >.< Nei må jo ikke xD Nei du det er m bil da! må nesten ha v8! ;p Så E39 m5 da! ;p litt brukervennlig også Kunne godt tenkt meg e46 m3 også, men litt mindre barnevennlig mtp stol med bakovervendt rygg Ja veldig hyggelig! å endelig kan sette er fjes til profilen! ja så det ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Juni 15, 2015 av Freakshow M|Fjeld og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 E39 M5 er ganske rå bil Tenker du å gå for en originalbil eller en ombygget en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå