Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

På tide med en Stor oppdatering!

Er dere klare?

Hold dere fast!

Her kommer det!!!!!

Veldig snart!

Nesten der!

Og det som skjer er at jeg har kjøpt nytt batteri [emoji23]

17a71892524a93d5cfb64a1aaa45d99b.jpg

Så kanskje man får tatt diagnose i neste uka! Kanskje man finner ut hva som feiler beiste [emoji7]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt korrekt! [emoji12] gidder ikke bruke par lapper ekstra på batteri bare for å ha originalt bmw når Biltema sitt gjør nøyaktig samme jobben [emoji12]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kjøpte du proff eller amatør-serien?

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte eksakt det du ser på bilde [emoji14] om det er amatør eller proff veit jeg ikke [emoji14]

samme batteriet som sto i bilen :)

Jaja, gg om du kjøpte amatør-serien har jo så vidt start ampere å hive liv i biler. [emoji30]

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå som jeg trodde du hadde funnet ut hva problemet med bilen var... så har du bare kjøpt nytt batteri :P

 

 

Jaja, gg om du kjøpte amatør-serien har jo så vidt start ampere å hive liv i biler. [emoji30]

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

ikke for å være frekk, men det er bullshit. Jobba på biltema som ekstrahjelp i to år og solgt titalls batterier og aldri fått en klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå som jeg trodde du hadde funnet ut hva problemet med bilen var... så har du bare kjøpt nytt batteri [emoji14]

ikke for å være frekk, men det er bullshit. Jobba på biltema som ekstrahjelp i to år og solgt titalls batterier og aldri fått en klage.

Ka du trur dei forventer? Jobber fast i bilxtra og der er det meir enn nok biltema batteri i batterikassa [emoji23]

Proffserien er god, men den er dyrere enn sønnak som er like bra. Amatør-serien som er dårlig.

Og har hatt både biltema og sønnak. Så eg snakker av inperson og andres erfaring. Og biltemas kunder har så lite forventninger over varene (pris, kvalitet, kvantitet) at dei gidder ikkje å klage.

Så nei, det er overhode ikkje oksebæsj.

Og for å strø salt i såret.

7a34b4053c6f4d1785e212be8e57cd34.jpg

Takk for meg.

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå som jeg trodde du hadde funnet ut hva problemet med bilen var... så har du bare kjøpt nytt batteri :P

 

 

ikke for å være frekk, men det er bullshit. Jobba på biltema som ekstrahjelp i to år og solgt titalls batterier og aldri fått en klage.

 

hehe sorry for det! :D neida hu står da pent i garasjen og ser pen ut! :D

hadde du fortsatt den diagnose greia di? ^^

 

Ka du trur dei forventer? Jobber fast i bilxtra og der er det meir enn nok biltema batteri i batterikassa [emoji23]

Proffserien er god, men den er dyrere enn sønnak som er like bra. Amatør-serien som er dårlig.

Og har hatt både biltema og sønnak. Så eg snakker av inperson og andres erfaring. Og biltemas kunder har så lite forventninger over varene (pris, kvalitet, kvantitet) at dei gidder ikkje å klage.

Så nei, det er overhode ikkje oksebæsj.

Og for å strø salt i såret.

7a34b4053c6f4d1785e212be8e57cd34.jpg

Takk for meg.

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

 

jaja rolig nå jenter!  :stupid:  er da bare et batteri xD :bounce:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg :)

skal du på verkstedet senere i dag? bor jo bare 10 min unna kanskje du kunne kommet bort i kveldinga så kunne vi tatt en kjapp diagnose bare for å se hva den sier?

skal få en kompis til å ta med diagnose verktøy fra jobben som skal være litt bedre, men veit ikke når han får tid til det -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...