Daniel. Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 3 minutter siden, Freakshow skrev: Yes! Kjøpe? Skal få'n billig! Nei Foretrekker 5-serie og manuell jeg Er heller ikke noe fan av sølve biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 1 time siden, Freakshow skrev: Yes! Kjøpe? Skal få'n billig! Hvor billig? kan ta den mot at du fikser feila på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 1 time siden, DanielStance skrev: Nei Foretrekker 5-serie og manuell jeg Er heller ikke noe fan av sølve biler Haha swe den 😜 Nå, Shattered skrev: Hvor billig? kan ta den mot at du fikser feila på min Trade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 2 timer siden, Freakshow skrev: Haha swe den 😜 Trade? Jøss, du vet hva Sverige er på engelsk jo! Kan godt bytte, bare vent litt, så skal jeg ta opp et lån så du har noe mer å betale på Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2016 20 timer siden, Shattered skrev: Jøss, du vet hva Sverige er på engelsk jo! Kan godt bytte, bare vent litt, så skal jeg ta opp et lån så du har noe mer å betale på haha! funny motherfucker xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Now you just need to get the car on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2016 42 minutter siden, RemyNG skrev: Now you just need to get the car on the road jepp får forhåpentligvis tak i rele i morgen ^^ da mangler jeg bare noen lykter.... xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Haha skal ta og gjøre ferdig lyktene så fort jeg har fått ordnet meg inn igjen Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2016 On 24.7.2016 at 23.05, RemyNG skrev: Haha skal ta og gjøre ferdig lyktene så fort jeg har fått ordnet meg inn igjen eg likar! en til liten oppdatering, var på skroten og fikk tak i nytt gløderele. men ingen start på bilen gitt. dette er usikkert på om funker eller ikke. men! @Shattered skal være så søt og snill og komme innom i morgen med bilen sånn at jeg kan teste hans anyway! dagens oppdatering er dog uten bilder igjen! men vi byttet om rele og ingen start. så da måtte vi ta ut glødepluggene bare for å sjekke at disse funket, jada alle 6 gjør det så da får vi se i morgen hva releet til Erik sier ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 Spennende dette ja håper bare ikke nivåreguleringa mi ryker på vei til jobb i morra Hadde vært typisk! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2016 4 minutter siden, Shattered skrev: Spennende dette ja håper bare ikke nivåreguleringa mi ryker på vei til jobb i morra Hadde vært typisk! meget! neida tenk positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 1 minutt siden, Freakshow skrev: meget! neida tenk positivt! Haha, jepp! Lurer på hvor i verden fjærene mine er, haha! Må se om jeg finner noe sporing Spennende å se i morra, dessverre kan jeg ikke bare la være å dra på jobb Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 nå kjenner jeg at jeg begynner å bli lei den bilen! xD fikk et tips om å sjekke noen sikringer som ligger under beinplassen på passasjer siden. og fikk tatt ut setet og opp med teppet. hva finner Jan-Roger der? vann?! JADA! DING DING DING DING! bingo! yatzy riktig! ARRRRRRGGG! så nå er det ut med interiøret for å få tatt ut teppet bak da dette er det eneste som er vått heldigvis! uff nå får jeg veldig mye motstand føler jeg xD jaja! det var dagens sutring! så får bare beklage folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 Vi skal nå få denne i gang om det så må rulles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 4 minutter siden, Shattered skrev: Vi skal nå få denne i gang om det så må rulles funker jævla dårlig med automat da? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå