Gå til innhold

E36 Felony får ikke startet


 Share

Anbefalte innlegg

Om det er full teknisk kontroll som må gjøres, så er det full,

Du skal inn i hallen, de sjekker hjulstilling, senkesett, dekk og felg, lys, bremser, samt det du har fått feil på såklart.

Det er sykt kjipt..

hvor ble du stoppet på veien?

Jeg kjørte inn bilen på torsdag heldigvis, og dro sent søndag så kom unna det, men har et par kompiser som ble stoppet i krysset utenfor vålerbanen

Nei tuller du.. gjorde ikke det med meg fordetom..

sto full teknisk på mitt skjema også, og avhuka på dekk, og senk, samt notis i kommentarfeltet.

Liker stuket på den, ordner seg vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra på gatebil uten og få teknisk er nesten umulig på Våler, vi prøvde alle veiene i fjord.. Endte med og parkere på en gressplen og gikk helt til inngangen.. Hehe :) men håper du ordner dette fort, for denne er feit!

Haff ja, de greier ikke å la være i gatebil helgene... :( Takker, er fort å ordne! Men har en måned på meg, så blir noen biltreff først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sykt fett 8-) dritt med teknisk da, men neste gang du skal på våler kan du kjøre opp ved myklegard og komme igjen rett bortafor vekta;) kan svinge av ved statoil elverum også, så kan du kjøre vestsiden av elva nedover og komme igjen på vålerbanen ;) det er noe dårligere vei, men du som kjører på luft får vel ikke noe problemer med det :mrgreen:

Bor i elverum selv så jeg vet hvor nazi vegvesenet er her :x

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...