Frode D Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Se hva Stanceworks la ut på facebook nettopp https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... t=1&ref=nf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Se hva Stanceworks la ut på facebook nettopp https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... t=1&ref=nf Haha, så det! Huff, den er jo ikke sluppet helt ned på det bilde.. så blir jo litt feil sammenligning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Får du sluppet den mer ned med de hjulene dine uansett da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Får du sluppet den mer ned med de hjulene dine uansett da? Får sluppet den ned så skjermen møter felgkanten, som man ser på de andre bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Råfet E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Nydelig E36! Jeg møtte deg på vei til Halden og da kjørte du med 2 andre E36'er har dem også tråd her inne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Utrolig tøff bil! Kult med luft, skulle gjerne hatt det selv dersom prisen var mer riktig i forhold til en sunnmørsk tankegang Har du vurdert lykter med linse? Mener selv de ser hakket tøffere ut, men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Nydelig E36!Jeg møtte deg på vei til Halden og da kjørte du med 2 andre E36'er har dem også tråd her inne ? Stemmer nok det, en rød "rat" sedan og en blå coupe? Utrolig tøff bil! Kult med luft, skulle gjerne hatt det selv dersom prisen var mer riktig i forhold til en sunnmørsk tankegang Har du vurdert lykter med linse? Mener selv de ser hakket tøffere ut, men hver sin smak Nei egentlig ikke, syns de jeg har er pene når dem er sota litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Bilen er da godkjent igjen, så da blir det å montere bags igjen Har veldig lyst til å lakkere senteret på felgene mine, både fordi jeg har lyst til å prøve noe annet og fordi da får jeg matcha senterkoppene. Så det er bare å komme med forslag!! Har tenkt litt på marrakesh brun. Tror det hadde passa pent med fargen på bilen, uten å blir for skrikende Har prøve å photshoppe det, så dere skjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Det var faktisk jævla tøft, var veldig anonymt men en fresh detalje.! På bilde ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Virkelighet blir sikkert veldig annerledes, men det gir vel en pekepinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Hva med hvitt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Har vurdert hvitt, for det veit man blir fint Men vil prøve noe annet, ikke safe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Nydelig E36!Jeg møtte deg på vei til Halden og da kjørte du med 2 andre E36'er har dem også tråd her inne ? Stemmer nok det, en rød "rat" sedan og en blå coupe? Utrolig tøff bil! Kult med luft, skulle gjerne hatt det selv dersom prisen var mer riktig i forhold til en sunnmørsk tankegang Har du vurdert lykter med linse? Mener selv de ser hakket tøffere ut, men hver sin smak Nei egentlig ikke, syns de jeg har er pene når dem er sota litt Ja stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Hva med turkis eller lyseblå da? Det hadde gjort meg nervøs, hvertfall baby lyseblå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå