Glenglen Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 kan bli utrolig pent dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Den fargen var faktisk nydelig! Hvertfall så pen i lakken som den siste der var Kan bli bra det her! blir det sekser i denne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Følger med her bruttern hadde helt lik en sierrarot metallic. se bilde. Den var strøken! Ja må få til en hel lakkering på min etterhvert og, den har noen battle scars Den fargen var faktisk nydelig! Hvertfall så pen i lakken som den siste der var Kan bli bra det her! blir det sekser i denne eller? Jaaa engang i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Tre sider alt og bare ett bile?? Og du kaller dette en bile/show off tråd? Pøs på med bilder av grombilen da gutt, digger denne fargen! Må jo ha noen før-bilder, så bare å begynne og knipse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Enig! Dårlig med bilder. Fargen var kul, navnet på fargen var litt mer flaut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Ja har ikke helt tatt av med bilder ennå, men bilen står støvet i garasjen uten skilt fortsatt Har akkurat bestilt litt fittings og ventiler Tanken blir nok lakkert i morgen! Enig! Dårlig med bilder. Fargen var kul, navnet på fargen var litt mer flaut da Ja faen litt kleint akkurat det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Fargen er vel ikke akkurat den peneste, men dette blir spennende Tar tilbake det jeg skrev, utrolig pen farge. Passer som hånd i hanske på E36 hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 K-sport air kit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Dette blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Hvor lang levetid regner man egentlig på slikt kit? Tenker da på belgene. Ser for meg at hvis man bruker bil med slik året rundt at belgene blir morkne med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Helt ærlig... hakke peiling! Er jo syntetisk gummi, så skal tåle det meste. VAG gutta bruker jo detta sommer som vinter og jeg har ikke hørt noen skrekk historier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Har troa på at denne bilen kommer til å bli utrolig fin. Gleder meg til å se flere bilder, og til å se deg rulle rundt i byen til sommern! Detta ska jeg følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Detta blir bra Lasse når skal du komme i verkstedet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Er litt nysjerrig på pris på sånn luftsenk jeg, og følger det med tüv? Blir forøvrig spennende og se ferdig resultat her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 vil ha sånn til 7 serie! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå