Tzunami Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Endelig folk som gjør det med bmw'r også hadde jeg bare hatt penger til slikt! må følge med her Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Detta blir bra Lasse når skal du komme i verkstedet da? Så fort dere leier ut en plass for en cola og en bolle! Er litt nysjerrig på pris på sånn luftsenk jeg, og følger det med tüv? Blir forøvrig spennende og se ferdig resultat her! Jeg kjøpte dette settet privat, men ubrukt. Så fikk en veldig god pris Men ser Airlift kommer med ferdig kit til ca. 2700$ Er med noen tuv sertifikater, men umulig å godkjenne i Norge! vil ha sånn til 7 serie! hehe Bare å bestille universal kit og rive fram sveiseapparatet det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Flott bil, hiv på fjærbeina da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Hvor bestilte du baggsa? Blir rått dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Det var på tide med bilder ja. Nydelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Takk folkens! Flott bil, hiv på fjærbeina da!! Skal på EU med den først i april, så etter det blir det kasta på Hvor bestilte du baggsa? Blir rått dette. Kjøpte dem brukt, men ubrukt men er Ksport det jeg har, men også airlift har begynt å levere ferdig kits til E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Fikla litt med hvor jeg skal plassere målere og brytere idag Tok ut den øverste delen og kasta den analoge klokka til skogs. Kappa av en bit av en gammel midtkonsoll jeg hadde, så plata får samma struktur som resten av dashborde. Litt epoxy og filing senere ble det ett greit resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Detta kommer til å bli sjefs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Spent på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Blir kult å se detta:-)lag enfilm snitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Her skal jeg følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Merker litt forventningspress nå Kommer nok en filmsnutt og ett lass med bilder når ting begynner å skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Colorline! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Hah Damn. Den bilen gir meg litt flashbacks fra min lilla egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå