ZhilleN Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Syyykt!!! Schnitzerhjul med 4/4,5" kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Omg!! Får du plass til den feite tønna der a? Hvor brei er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Fett! Specs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 11,5" breie Ja får plass til dette, men ikke med orginale skjermer Marionette reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Fett! Hvordan går det med motorombyggingen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Går bra, alt er kasta over og fyra på første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Grunnarbeidet på bilen er igang, så er ikke lenge før lakkering! Freakshow og santho96 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Bilder Fete felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Skal du lakere bilen? Før bredding? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Ja spørs litt, hadde tenkt til å kjøre ett midlertidig setup. Men tror ikke det blir noe av... Utrolig demotiverende att treff sesongen er igang og jeg venter fortsatt på deler jeg skulle hatt i februar. Så blir nok en stund til denne ser dagslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Åja sånn sett! Jeg ser den :/ kjedelig at du ikke har fått delene da Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Know the feeling bro! Null bil i år på meg og :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Felonyform blir antageligvis kansellert... Både av meg og den svenske importøren, da de aldri holder det de lover, ligger snart ett halvt år etter skjema og generelt useriøse. Synd da det virker som ett kult produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Det var jo jævlig surt da hva med noe type e30 m3 bredding da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå