Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den går ikke noe dårligere enn andre biler med nogelunde lik motorstørreklse. Den går minst like godt som passat 1.8 20 v fra samme perioden ihvertfall. Men det er selfølgelig ikke no ræserbil ;)

Skrevet
Den går ikke noe dårligere enn andre biler med nogelunde lik motorstørreklse. Den går minst like godt som passat 1.8 20 v fra samme perioden ihvertfall. Men det er selfølgelig ikke no ræserbil ;)

1+

Er en her i nabolaget med full m3 styling, inkludert m3 klistermerke. Kompisens Lancer 1.3 går bedre :lol::lol: Det er flaut det.

Skrevet

1+

Er en her i nabolaget med full m3 styling, inkludert m3 klistermerke. Kompisens Lancer 1.3 går bedre :lol::lol: Det er flaut det.

Det høres nå vel litt snedig ut ;)

Skrevet
sad but true...

Ja ikke vet jeg, derfor jeg lagde dette emnet, men må innrømme at jeg har vanskeligheter for og tru på det altså :P

kan vel ikke være så forskjellig iforhold til andre 1,8l motorer...

Skrevet

Hei

Er vell bare å ringe å få prøvekjørt bilen det. e46 er gode biler og kjempekomfortabel å kjøre. Det vil uten tvil være en oppgradering fra en 89 mod volvo for å si det mildt :) Få med deg noen kamerater som har peiling på BMW slik at du ikke kjøper katten i sekken.

Skrevet
Hei

Er vell bare å ringe å få prøvekjørt bilen det. e46 er gode biler og kjempekomfortabel å kjøre. Det vil uten tvil være en oppgradering fra en 89 mod volvo for å si det mildt :) Få med deg noen kamerater som har peiling på BMW slik at du ikke kjøper katten i sekken.

Takker for svar! Yupp den står bare et par timer unna så ; )

Skrevet

1+

Hvilken 316 du snakker om da? husk at i 2002 så kom 316 med 1,8l på 116hk og ikke 1,6l på 105 ; )

og du kan ikke sammenligne e36 316 og e46 316!

Skrevet
Ville heller gått for en før facelift, 1.9l. Det er en mye bedre motor!

hehe, jeg synes det er et "must" med facelift på e46 ^^, får heller kjøpe en "raskere" bil når jeg har fått litt mere bonus : )

Skrevet
Ville heller gått for en før facelift, 1.9l. Det er en mye bedre motor!

hehe, jeg synes det er et "must" med facelift på e46 ^^, får heller kjøpe en "raskere" bil når jeg har fått litt mere bonus : )

Kan fortsatt gå for facelift og 1.9 motoren. De sitter i facelift overgangsmodellen i 2001.

Ville også gått for 1.9en da det ikke er et veldig ukjent problem med registerhavari på N42 motoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...