Mariius Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Hei, Nå har jeg endelig fått kjøpt meg min første BMW. Har sett på E46 i over ett år nå. En kompis av meg tipset meg om denne, og jeg titta litt på den, men syns den var i dyreste laget. Men så fikk jeg vridd tankene litt og bestemte meg for å gå inn for et kjøp. Dette er en 2003 E46 som har gått 186.000km Den er stappet med utstyr og har koden Exclusive Edition i utstyrslisten blant mange andre. Den har den spesielle Alpinweiss III fargekoden, veldig hvit! Den er importert i 2007, og fremstår som meget strøken. Bilen hentet jeg i Oslo, hos en veldig seriøs kar. Det var et par steinsprut i panseret, så han lakkerte panseret på nytt. Det samme er gjort med den tilpassede M3 fangeren foran. Den er plastsveiset, for bedre passform fordi M3'n egentlig er bredere. Nå har jeg akkurat blitt ferdig med å sveise og lage doble eksosrør, sånn at det ikke ser så dumt ut med bare et rakt rør ut i fra M3 fangeren bak. Eksoshaler har jeg ikke fått ordnet ennå, men er på utkikk. Bilde kommer. Sommerfelgene jeg nevnte er fra BMW X5, og er lakkert i bilens farge. Disse må lakkeres på nytt, fordi de har flasset i lakken. Så de skal pulverlakkeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 RÅ bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Grom vogn!! X5 felger er helt topp vil også ha det på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Syk touring! Gratulerer med kjøp av E46, og en meget tøff en sådann. Har du noen bilder av bilen bakfra med kjørelys/bremselys aktivert på disse led baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 gratulerer med flott vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Takk for det! Jeg er veldig fornøyd selv! Skal holde den så strøken som jeg får til. heineoen: Jeg skal få tatt et bilde med lysene i action Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Det er den desidert peneste E46n jeg har sett Exclusive, hva vill det si? Annet interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Det er den desidert peneste E46n jeg har sett Exclusive, hva vill det si? Annet interiør? Så vidt jeg vet betyr det at bilen er originalt levert med M-tech styling. Sportsseter, frontfanger, bakfanger, skjørter osv. Vet ikke om det inkluderer soltak, Mk4 Navigasjon og sportsratt osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Flott bil:-) intreiør bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Meget flott bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Denne var kul! Gleder meg til å se skikkelige bilder av den med X5hjulene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Denne var skikkelig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Flott bil:-) intreiør bilder? Takk for det Her er det et bilde av interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 For et råskinn du har handlet deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Fin den her, må følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå