Gå til innhold

Kolonnekjøring til GS Bildeler i Bud - 07/06 2013! :D

Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørtes konge ut:D

Da blir det kanskje med en E39 528, E30 M3 og E28 M535 fra vinstra:)

Kanskje flere også:)

Så hyggelig og svært gledelig, bare å hive seg på! ;) Du ser oss vel når vi kommer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bli med på dette :) Skal dere på Bud camping og hva slags rute tenker dere å kjøre?

Stas, the more, the merrier and the better! ;) Kjører nok over Dombås og via Åndalsnes, fremfor Dovre og Oppdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg antakelig på også, siden vi har hytte fra fredagen. Men vi burde absolutt holde tiden som er satt, for det tar tid å kjøre så langt. Greit å ha litt tid i Bud også, for evt klargjøring av bil, etc.

Ang. rute så stemmer jeg for den samme som vi har tatt de to siste årene, Gardermoen - Lillehammer - Dombås - Åndalsnes - ferje over til Molde - Bud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg antakelig på også, siden vi har hytte fra fredagen. Men vi burde absolutt holde tiden som er satt, for det tar tid å kjøre så langt. Greit å ha litt tid i Bud også, for evt klargjøring av bil, etc.

Ang. rute så stemmer jeg for den samme som vi har tatt de to siste årene, Gardermoen - Lillehammer - Dombås - Åndalsnes - ferje over til Molde - Bud :)

Liker idèen, FTE! ;) Helt enig, rullator-pensjonist med mange stopp stemmer ikke jeg helt for.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) For at ingen skal dette av lasset (som det gjorde de to siste årene), burde alle ha full tank, eller iallefall nok til å komme seg til Dombås og alle burde ha fått i seg noe mat. Fyll bilen med bensin, boller, cola og snus, da kommer man langt ;) Ett stopp på Dombås, ett i Åndalsnes (evt ferja) og kjøre resten i strekk til Bud funka fint for E30-gjengen ifjor iallefall.

Jeg venter iallefall ikke på etternølere, jeg skal ha noen timer i hytta på fredag før jeg må køye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...