Turbo-HF Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Mitt initiativ: Link til arrangementet på Felleskjøring til GS-treffet i Bud, avreise fredag 07/06 kl. 11.00 fra Lillehammer. Bli med på kolonnen? Ja takk til GoPro HD+, Contour, o.l kameraer for filming av reisen og bilene oppover. https://www.facebook.com/events/464002993672777/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Dette blir konge Får tro det blir et Go-Pro på bilen på turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Dette blir konge Får tro det blir et Go-Pro på bilen på turen Takk, gutter, hyggelig! Det blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Er vell sikkert en gjeng som starter fra Oslo el noe å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Hørtes konge ut:D Da blir det kanskje med en E39 528, E30 M3 og E28 M535 fra vinstra:) Kanskje flere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Hørtes konge ut:D Da blir det kanskje med en E39 528, E30 M3 og E28 M535 fra vinstra:) Kanskje flere også Så hyggelig og svært gledelig, bare å hive seg på! Du ser oss vel når vi kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Må vell stå på statoil å vente til dere kommer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Får bli med på dette Skal dere på Bud camping og hva slags rute tenker dere å kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Får bli med på dette Skal dere på Bud camping og hva slags rute tenker dere å kjøre? Stas, the more, the merrier and the better! Kjører nok over Dombås og via Åndalsnes, fremfor Dovre og Oppdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Slenger meg antakelig på også, siden vi har hytte fra fredagen. Men vi burde absolutt holde tiden som er satt, for det tar tid å kjøre så langt. Greit å ha litt tid i Bud også, for evt klargjøring av bil, etc. Ang. rute så stemmer jeg for den samme som vi har tatt de to siste årene, Gardermoen - Lillehammer - Dombås - Åndalsnes - ferje over til Molde - Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Slenger meg antakelig på også, siden vi har hytte fra fredagen. Men vi burde absolutt holde tiden som er satt, for det tar tid å kjøre så langt. Greit å ha litt tid i Bud også, for evt klargjøring av bil, etc. Ang. rute så stemmer jeg for den samme som vi har tatt de to siste årene, Gardermoen - Lillehammer - Dombås - Åndalsnes - ferje over til Molde - Bud Liker idèen, FTE! Helt enig, rullator-pensjonist med mange stopp stemmer ikke jeg helt for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Enig, er man på tur med mange biler og mange stopp da tar det laaang tid. Mye bedre da med noen planlagte stopp og godcruising oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Jepp For at ingen skal dette av lasset (som det gjorde de to siste årene), burde alle ha full tank, eller iallefall nok til å komme seg til Dombås og alle burde ha fått i seg noe mat. Fyll bilen med bensin, boller, cola og snus, da kommer man langt Ett stopp på Dombås, ett i Åndalsnes (evt ferja) og kjøre resten i strekk til Bud funka fint for E30-gjengen ifjor iallefall. Jeg venter iallefall ikke på etternølere, jeg skal ha noen timer i hytta på fredag før jeg må køye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Bra, men klarer meg uten bensin og snus, velger heller diesel og det andre! ETA @ Bud i min oppfatning; 19-ish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå