Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Slenger meg antakelig på også, siden vi har hytte fra fredagen. Men vi burde absolutt holde tiden som er satt, for det tar tid å kjøre så langt. Greit å ha litt tid i Bud også, for evt klargjøring av bil, etc.

Ang. rute så stemmer jeg for den samme som vi har tatt de to siste årene, Gardermoen - Lillehammer - Dombås - Åndalsnes - ferje over til Molde - Bud :)

Hvor klargjorde folk bilene ifjor egentlig? Fant kun den sykt dårlige vaskeplassen som er umulig for lave biler midt i sentrum der :(

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var ikke høytrykk der, bare slange desverre. Går jo sikkert ann å ringe de å høre om det går fint å ta med seg en spyler for å koble på vannet deres :wink:

Skrevet
Var ikke høytrykk der, bare slange desverre. Går jo sikkert ann å ringe de å høre om det går fint å ta med seg en spyler for å koble på vannet deres :wink:

Jeg har en kompakt Black&Decker, kanskje ta med den og dele på?

Skrevet
Ja, må bare høre med eierne på campingen hvordan de stiller seg til det da.

Ja, hvis de ikke har en Kärcher eller noe selv?

• 2 weeks later...
Skrevet
Noen som skal starte i Oslo eller no? Når og hvor? :)

Skal dra fra Oslo selv, ja, ca. 8, for å holde fristen til de andre..

Skrevet

Kanskje greit å skrive dette i første post? :P ifjor møttes folk på Esso On the run ved avkjøringen til gamle Gardermoen :)

Skrevet

Kanskje greit å skrive dette i første post? :P ifjor møttes folk på Esso On the run ved avkjøringen til gamle Gardermoen :)

Det står det på Face, er jo der vi møtes, aller først, ved Esso Gardermoen, kl. 09. ;)

• 4 weeks later...
Skrevet

Folk hadde vært tidlig ute med å booke hytter i år gitt :P Jeg ringte forrige uke å var bare 3 småhytter igjen! :( Men bedre enn ikke no :P Så jeg og stooone og noen flere kapret di siste :mrgreen:

Skrevet
Folk hadde vært tidlig ute med å booke hytter i år gitt :P Jeg ringte forrige uke å var bare 3 småhytter igjen! :( Men bedre enn ikke no :P Så jeg og stooone og noen flere kapret di siste :mrgreen:

Bra du også fikk, alle skal få! :D Nytter jo ikke å somle, man må være ivrig, som du heter! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...