Gå til innhold

Kolonnekjøring til GS Bildeler i Bud - 07/06 2013! :D

Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

Slenger meg antakelig på også, siden vi har hytte fra fredagen. Men vi burde absolutt holde tiden som er satt, for det tar tid å kjøre så langt. Greit å ha litt tid i Bud også, for evt klargjøring av bil, etc.

Ang. rute så stemmer jeg for den samme som vi har tatt de to siste årene, Gardermoen - Lillehammer - Dombås - Åndalsnes - ferje over til Molde - Bud :)

Hvor klargjorde folk bilene ifjor egentlig? Fant kun den sykt dårlige vaskeplassen som er umulig for lave biler midt i sentrum der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ikke høytrykk der, bare slange desverre. Går jo sikkert ann å ringe de å høre om det går fint å ta med seg en spyler for å koble på vannet deres :wink:

Jeg har en kompakt Black&Decker, kanskje ta med den og dele på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Noen som skal starte i Oslo eller no? Når og hvor? :)

Skal dra fra Oslo selv, ja, ca. 8, for å holde fristen til de andre..

Kanskje greit å skrive dette i første post? :P ifjor møttes folk på Esso On the run ved avkjøringen til gamle Gardermoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal starte i Oslo eller no? Når og hvor? :)

Skal dra fra Oslo selv, ja, ca. 8, for å holde fristen til de andre..

Kanskje greit å skrive dette i første post? :P ifjor møttes folk på Esso On the run ved avkjøringen til gamle Gardermoen :)

Det står det på Face, er jo der vi møtes, aller først, ved Esso Gardermoen, kl. 09. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Folk hadde vært tidlig ute med å booke hytter i år gitt :P Jeg ringte forrige uke å var bare 3 småhytter igjen! :( Men bedre enn ikke no :P Så jeg og stooone og noen flere kapret di siste :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk hadde vært tidlig ute med å booke hytter i år gitt :P Jeg ringte forrige uke å var bare 3 småhytter igjen! :( Men bedre enn ikke no :P Så jeg og stooone og noen flere kapret di siste :mrgreen:

Bra du også fikk, alle skal få! :D Nytter jo ikke å somle, man må være ivrig, som du heter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...