Ivrig86 Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Slenger meg antakelig på også, siden vi har hytte fra fredagen. Men vi burde absolutt holde tiden som er satt, for det tar tid å kjøre så langt. Greit å ha litt tid i Bud også, for evt klargjøring av bil, etc. Ang. rute så stemmer jeg for den samme som vi har tatt de to siste årene, Gardermoen - Lillehammer - Dombås - Åndalsnes - ferje over til Molde - Bud Hvor klargjorde folk bilene ifjor egentlig? Fant kun den sykt dårlige vaskeplassen som er umulig for lave biler midt i sentrum der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Bud camping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Gleder meg! Bra det er vaskeplass der, insekter og veistøv stiller man ikke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Bud camping Okay Høytrykk å sånn der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Var ikke høytrykk der, bare slange desverre. Går jo sikkert ann å ringe de å høre om det går fint å ta med seg en spyler for å koble på vannet deres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Var ikke høytrykk der, bare slange desverre. Går jo sikkert ann å ringe de å høre om det går fint å ta med seg en spyler for å koble på vannet deres Jeg har en kompakt Black&Decker, kanskje ta med den og dele på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Ja, må bare høre med eierne på campingen hvordan de stiller seg til det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Ja, må bare høre med eierne på campingen hvordan de stiller seg til det da. Ja, hvis de ikke har en Kärcher eller noe selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Spurte de om det i fjor. Beste tilbudet da var slange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Noen som skal starte i Oslo eller no? Når og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Noen som skal starte i Oslo eller no? Når og hvor? Skal dra fra Oslo selv, ja, ca. 8, for å holde fristen til de andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Noen som skal starte i Oslo eller no? Når og hvor? Skal dra fra Oslo selv, ja, ca. 8, for å holde fristen til de andre.. Kanskje greit å skrive dette i første post? ifjor møttes folk på Esso On the run ved avkjøringen til gamle Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Noen som skal starte i Oslo eller no? Når og hvor? Skal dra fra Oslo selv, ja, ca. 8, for å holde fristen til de andre.. Kanskje greit å skrive dette i første post? ifjor møttes folk på Esso On the run ved avkjøringen til gamle Gardermoen Det står det på Face, er jo der vi møtes, aller først, ved Esso Gardermoen, kl. 09. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Folk hadde vært tidlig ute med å booke hytter i år gitt Jeg ringte forrige uke å var bare 3 småhytter igjen! Men bedre enn ikke no Så jeg og stooone og noen flere kapret di siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Folk hadde vært tidlig ute med å booke hytter i år gitt Jeg ringte forrige uke å var bare 3 småhytter igjen! Men bedre enn ikke no Så jeg og stooone og noen flere kapret di siste Bra du også fikk, alle skal få! Nytter jo ikke å somle, man må være ivrig, som du heter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå