JonasFB Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Kan ikke ha vært en "brannbil rød" MB W212 stasjonsvogn? Går en slik Oslo taxi med Lazy boyz reklame rundt om, i Oslo. Nei, er rimelig sikker på at det var en lexus. Så ut som en stasjonsvogn i mine øyne. Men siden Lexus ikke har noen stasjonsvogn må det være CT200h, om det var en lexus. Synd jeg ikke har bilde av bilen her nå. Bilen var ihvertfall "brannbil rød", og tror ikke det kjører så mange slike taxier rundt i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Da har jeg vært og hentet videobildene, og fått studert dem nøye. Bilen er en rød Lexus RX450h. Klarer fortsatt ikke se reg. nummer, meen ser tydelig at det er en Oslotaxi idet bilen kjører forbi kameratet! Har snakket med en saksbehadler i Oslotaxi som skal finne reg. nummer og sjafør av bilen. Ser ut til å ordne seg dette! Hell i uhell at det var en taxi og ikke en annen bil som traff meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Lykke til og håper du gjør det svært tydelig for Oslo Taxi at en av deres biler stakk av etter påkjørsel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 bra !!! er bare å skrive skade melding når du får reg nr og politi anmelde bilen og fører for å stikke fra en skade . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Faen for no søpplefolk!! Håper du får taki han!! Som høres ut til å grå greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 var det taxien som stakk av?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 var det taxien som stakk av?? Yes, var taxien som stakk av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Fått tak i den skyldige?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Fått tak i den skyldige?? Venter på at en saksbehandler fra fra Oslotaxi skal sende meg navn på taxisjaføren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Her må hoder rulle! Neida. Håper det ordner seg og at sjåføren er passe flau! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 kanskje ikke hjulpet her men tenker ofte på å kjøpe gopro eller noe for å ha et dashcam i tilfelle sånt skjer.. Noe som kan stå å ta opp i 24 timer også kan man resette minne om ingenting har skjedd nestegang man setter seg i bilen. Hvertfall veldig greit å ha når man er ute å kjører å noe skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Skal godt gjøres å finne et kamera som kan ta opp i 24 timer uten en strømkilde. Skal du også ha god nok kvalitet til å kunne lese skiltet til en bil i bevegelse, da må du nesten ha et kamera som lar deg filme i f.eks 1-2 fps, eller vente på at det kommer minnekort på en terabyte eller mer. Så må du gjerne ha minst to kamera slik at du kan peke ett forover og ett bakover. 24 timer er kanskje uansett i overkant av hva man vanligvis har behov for. For min egen del er det den lille timen eller så mens jeg er på kjøpesenteret at jeg ønsker å se hva som skjer rundt bilen min. Det behovet kan dekkes av et helt vanlig dashcam. Disse slår seg på automatisk når motoren startes og slår seg av når motoren stoppes. Da er det bare å starte kameraet manuelt etter at motoren er stoppet, så surrer det og går til batteriet er tomt. Minnekortet er konstant fullt, men det eldst opptaket slettes alltid av det nyeste. Disse er gjerne bare 5 minutter lange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Denne bilen har jeg sett flere ganger i trafikken da jeg selv kjører drosje, vet ikke om løyvenr eller om sjåføren, men mener at drosjeeieren selv kjører denne, en gammel norsk mann. Det er veldig få av denne i denne fargen, mulig kun den eneste, så her har du en sterk sak og det vil garantert ordne seg. Hold oss oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Da var bileier og reg.nummer identifisert. Var kun en av denne bilen i Oslo. Da er det bare å vente til han påtar seg skyld. Hvis ikke er det bare å smelle opp overvåkningsvideoen. Bilen blir fikset i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Gratulerer! Justice be served Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå