Rogeren Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Ved dobbelaksling kan man "overlaste" noen prosent, mener det er 10%, sjekk dette i STRO-Boken, eller spør på en KOMPETENT dekksjappe... Mener jeg kunne bruke 89 eller 90 li på min tysse med tot.vekt 2600. Den har std 195 70 14, li95. Std profil mener jeg å huske fra gammalt er 82, ikke 80... kan hende jeg husker feil..... sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Jens Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Du husker ikke feil, men kan også være 78 allt etter virken dimensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Til trådstarter; du er klar over at du ikke har lov til å dra den hengeren med totalvekt 2600kg om bilen kun er godkjent for 2000kg henger selv med BE-sertifikat? Selvfølgelig kan han det, så lenge bilen som skal oppå ikke overstiger 1400kg. Ja jaggu! Kom denne endringen samtidig som innføring av B96? Flott at jeg kjørte opp til BE i november i fjor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Det har alltid vært slik med BE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Men som sagt, jeg ønsker meg noen dekk med litt lavere profil, for å få hengeren lavere, slik at det blir enklere å kjøre av og på biler som er senket. 185-14 til 205/50-15 skulle gi deg en tilhenger som blir ca. 3,3cm lavere. Mistenker at modifisering av kjørerampene er mer effektivt enn å kjøre med ulovlig dekkdimensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Det har alltid vært slik med BE. Da lærte jeg noe i dag også Jeg tror jeg må ha blandet campingvogn-regelen med muligheter med BE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Jeg prøvde og shimse opp kjørebroene nå her en dag, så testet jeg med e36n min, gikk ikke så meget bra. Tok nedi under ved diffen ved påkjøring. Skal prøve stilasplank i galvanisert stål, de er 3 meter, kontra 1,6 meter på de som hører til hengeren! Men blir vell også litt lavere dekk ja, slik at jeg får justert ned skjermene, som gjør at jeg får bedre plass til å åpne døra på bilen Kommer ikke ut av bilen sånn dem er idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå