Gå til innhold

Billig og bra forsikring? 8000kr spart!


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Hello bois.

 

Jeg jobber for Nemi forsikring. Om dere er over 25 år og har grei bonus så kontakt meg. Skal se om jeg får gitt dere en bedre forsikringsløsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at man ønsker å spare noen kr på forsikring, da dette i noen tilfeller kan være ulogisk dyrt.

Men som et  tidligere offer for brann, vil jeg påstå at forsikring er M-E-G-E-T viktig, mitt poeng er ikke at man nødvendigvis får det man betaler for som stort sett regelen er ellers. Men at man heller ikke bør ta noen snarveier å legge seg på et for lavt nivå, det kan straffe seg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17.12.2016 at 9.55, Ron Jeremy skrev:

Jeg skjønner at man ønsker å spare noen kr på forsikring, da dette i noen tilfeller kan være ulogisk dyrt.

Men som et  tidligere offer for brann, vil jeg påstå at forsikring er M-E-G-E-T viktig, mitt poeng er ikke at man nødvendigvis får det man betaler for som stort sett regelen er ellers. Men at man heller ikke bør ta noen snarveier å legge seg på et for lavt nivå, det kan straffe seg veldig.

Enig med deg. Men så er det slik at jeg møter på utrolig mange folk som tror de har den beste avtalen, når de viser seg at de betaler overpris for noe som alle andre har. 

Lav pris betyr ikke dårlig skadeavdeling ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...