Tare Jansen Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Byttet nå til frende, sparte 3000kr igjen. Er jo snart gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 I mitt tilfelle som førstegangsbil og med 20% i bonus la de fleste forsikringer på 22-23.000 i året for min 08 320d, Frende lå på 17.000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 For min sin del er det kun Gjensidige som gjelder.. Da jeg har to høyrisikokjøretøy.. Får knapt forsikringer hos andre selskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Hello bois. Jeg jobber for Nemi forsikring. Om dere er over 25 år og har grei bonus så kontakt meg. Skal se om jeg får gitt dere en bedre forsikringsløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 Jeg skjønner at man ønsker å spare noen kr på forsikring, da dette i noen tilfeller kan være ulogisk dyrt. Men som et tidligere offer for brann, vil jeg påstå at forsikring er M-E-G-E-T viktig, mitt poeng er ikke at man nødvendigvis får det man betaler for som stort sett regelen er ellers. Men at man heller ikke bør ta noen snarveier å legge seg på et for lavt nivå, det kan straffe seg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 19, 2016 Share Skrevet Desember 19, 2016 On 17.12.2016 at 9.55, Ron Jeremy skrev: Jeg skjønner at man ønsker å spare noen kr på forsikring, da dette i noen tilfeller kan være ulogisk dyrt. Men som et tidligere offer for brann, vil jeg påstå at forsikring er M-E-G-E-T viktig, mitt poeng er ikke at man nødvendigvis får det man betaler for som stort sett regelen er ellers. Men at man heller ikke bør ta noen snarveier å legge seg på et for lavt nivå, det kan straffe seg veldig. Enig med deg. Men så er det slik at jeg møter på utrolig mange folk som tror de har den beste avtalen, når de viser seg at de betaler overpris for noe som alle andre har. Lav pris betyr ikke dårlig skadeavdeling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå