Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har nå vært på BilXtra og kjøpt diverse greier, måtte ha spyleveske så kjøpte fire kanner med siktbedrings blandesak greie, skinnrens og glass kluter, og jeg kjøpte Osram sine Nightbreaker Plus pærer, så har fått satt de (egentlig latterlig lett og bytte de faktisk, forventa meg et helvete siden jeg ikke tok ut lyktene) og må nå bare vente på at mørket treffer uttafor, så skal jeg se hvordan lyset har blitt :) Satse på at det er mye bedre!

Kan jeg spørre hva du betalte? :P

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har nå vært på BilXtra og kjøpt diverse greier, måtte ha spyleveske så kjøpte fire kanner med siktbedrings blandesak greie, skinnrens og glass kluter, og jeg kjøpte Osram sine Nightbreaker Plus pærer, så har fått satt de (egentlig latterlig lett og bytte de faktisk, forventa meg et helvete siden jeg ikke tok ut lyktene) og må nå bare vente på at mørket treffer uttafor, så skal jeg se hvordan lyset har blitt :) Satse på at det er mye bedre!

Kan jeg spørre hva du betalte? :P

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

For pærene, eller alt? Ivertfall kom alt på 650 spenn, 200 kr for pærene :)

Skrevet
Aha, tenkte bare på pærene. Så dem på bilxtra i ålesund til 400 for 2 stk.. :o

Så de også på BilXtra sin side at de kosta 450 eller noe, men når jeg var i butikken så sa ho det var 194 eller noe for dem, så jeg tenkte at det var ikke så dumt det :) Så nu er det mørkt, så drøyen litt til så blir det ut og sjekke litt :)

Skrevet

Vel, for og si det sånn, så var nok de andre pærene kina crap, for nå var lyskjeglen til fjernlys over nærlys og jeg ser langt bedre og lengre. Så heller gult lys enn de andre som ikke lysa noe :)

Skrevet

Studer pæra og se om selve pæra er beint montert på sokkelen, vis pæra står skeivt der vil lysbildet bli feil.. :P

Skrevet
Studer pæra og se om selve pæra er beint montert på sokkelen, vis pæra står skeivt der vil lysbildet bli feil.. :P

Gløde trådene i Osram pærene var nå litt mer avansert enn det var i MTEC sine, men altså, jeg ser flott og fint, bedre enn før, bare at lyser er gult igjen, men det får gå, nå ser jeg mye, men med de andre så jeg ikke en dritt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...