Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så halvor sin e36 kledde hvite futura utmerket så var inne på tanken selv men tror ikke det kler en svart e34 så godt. Så jeg tror det blir nagaro silver eller noe lignende :))

Sent from my C6603 using Tapatalk 2

Skrevet

Bilen har vert under kniven i helga og fått sveisa ett stort hull i innerkanalen og rundt jekkfestet, jekkfestet tok vi bare å fjerna, sveisa også inn nytt stål helt fremst på kanalen der man fester skjermen.

Bilder av hvordan det ser ut på førersiden, har ikke begynt der enda, var enda værre på andre siden.
DSC_0042.jpg

DSC_0041.jpg

DSC_0038.jpg

Og andre sida, sveisa igjen proppene også.
DSC_0047.jpg

DSC_0046.jpg

DSC_0044.jpg

DSC_0043.jpg

Bestilte meg også ny grøftelys på ebay, forhåpentligvis brukbare, kun 350kr for 2stk

Skaffet også en slik plate til å erstatte skiltet. Blir sikkert brukt en del på treff og slik:
1179015038.jpg

Og slik ser den ut på bil:
501577-1680x1050.jpg

Skrevet

Va ikkje ma på jobben, var en kompis so gjor d, trur han ha på nåkkå slags grunning på sveisen og inni kanalen, han ha veldig lite igjen slik i forstod det :P

slik jeg ser det er kittet lagt rett på stålet, og da ruster det siden kitt er for tjukt til å komme til overalt på en sveis.

Skrevet

sitter å vurdere å skaffe enkeltmasse svinghjul, noen som har gjort det? stor forskjell??

Er ferdig med kanalene foran nå, gjenstår kun å ta to store hull i innerkanalen ved traversforinga men det blir tatt når bakstillinga er nede...

Skrevet

Har ENDELIG fått tilbake lappen!! bare dumt bilen fortsatt står i biter :D

ordna ny og forbedret takluke drenering :)DSC_0053.jpg

Den taklukepatenten brukte jeg og.;)

Grattis med lappen og pass godt på den.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...