Beivakongen Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 Da stemmer jeg på nagaro silver, IKKE hvit;)
Vegardb17 Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Skrevet Januar 11, 2014 Jeg så halvor sin e36 kledde hvite futura utmerket så var inne på tanken selv men tror ikke det kler en svart e34 så godt. Så jeg tror det blir nagaro silver eller noe lignende ) Sent from my C6603 using Tapatalk 2
Vegardb17 Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Skrevet Januar 11, 2014 Har vurdert delfingrå også, bare fordi det er org bmw farge
Vegardb17 Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Skrevet Januar 13, 2014 Bilen har vert under kniven i helga og fått sveisa ett stort hull i innerkanalen og rundt jekkfestet, jekkfestet tok vi bare å fjerna, sveisa også inn nytt stål helt fremst på kanalen der man fester skjermen.Bilder av hvordan det ser ut på førersiden, har ikke begynt der enda, var enda værre på andre siden.Og andre sida, sveisa igjen proppene også.Bestilte meg også ny grøftelys på ebay, forhåpentligvis brukbare, kun 350kr for 2stkSkaffet også en slik plate til å erstatte skiltet. Blir sikkert brukt en del på treff og slik:Og slik ser den ut på bil:
Vegardb17 Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Skrevet Januar 13, 2014 Va ikkje ma på jobben, var en kompis so gjor d, trur han ha på nåkkå slags grunning på sveisen og inni kanalen, han ha veldig lite igjen slik i forstod det
sveigis Skrevet Januar 13, 2014 Skrevet Januar 13, 2014 Alltid godt å få fjernet rust. Begynner å bli bra denne skuta di nå synes jeg .
Kristiansan'årn Skrevet Januar 13, 2014 Skrevet Januar 13, 2014 Sattan for no jobbing på denna tralla, sånn "skiltertatter" har jeg å lyst på Men hva fanken er de hullan under fram setene til?? ★sent from my wifi microwave★ M-performance reagerte på dette 1
hsd Skrevet Januar 14, 2014 Skrevet Januar 14, 2014 Va ikkje ma på jobben, var en kompis so gjor d, trur han ha på nåkkå slags grunning på sveisen og inni kanalen, han ha veldig lite igjen slik i forstod det slik jeg ser det er kittet lagt rett på stålet, og da ruster det siden kitt er for tjukt til å komme til overalt på en sveis.
Vegardb17 Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Skrevet Januar 14, 2014 Ja hvis det er det so e gjort får jeg prøve å skrape vekk å ha på grunning Sent from my C6603 using Tapatalk 2
Vegardb17 Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Skrevet Januar 18, 2014 sitter å vurdere å skaffe enkeltmasse svinghjul, noen som har gjort det? stor forskjell?? Er ferdig med kanalene foran nå, gjenstår kun å ta to store hull i innerkanalen ved traversforinga men det blir tatt når bakstillinga er nede...
Vegardb17 Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Skrevet Januar 20, 2014 Har ENDELIG fått tilbake lappen!! bare dumt bilen fortsatt står i biter ordna ny og forbedret takluke drenering evi reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Januar 20, 2014 Skrevet Januar 20, 2014 Har ENDELIG fått tilbake lappen!! bare dumt bilen fortsatt står i biter ordna ny og forbedret takluke drenering Den taklukepatenten brukte jeg og. Grattis med lappen og pass godt på den.
Vegardb17 Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Skrevet Januar 24, 2014 Nå blir det godlyd i 3,5en Schmiedmann grenrør Blir også bra lønning neste måned, da snakker vi shrick kam, Miller chip og LMM og M5 svinghjul og clutch evi og knoskar reagerte på dette 2
evi Skrevet Januar 25, 2014 Skrevet Januar 25, 2014 Blir bra det her! Legg ut video av lyden da, før og etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå