Gå til innhold

Prøvekjøring M6 Gran Coupe

Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

Var og prøvesatt en slik 640i i går, og det var absolutt en bil jeg kunne ha tenkt meg. Det sier litt, da jeg ikke er så glad i svære BMW`r.. Denne var hvit med svart skinn. Rett og slett nydelig bil! Den kostet 790.000,- i Sverige, men den utstilte modellen hadde "litt" ekstrautstyr, og kostat da kun 1.050.000,-. Koster vel fort nærmere det dobbelte i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele markedet har de 3, 5 og 7 serien til, med 4 dører.. :)

6-serien er og forblir en "sportscoupe", beinplassen bak er ikke stor hverken i 2 eller 4-dørs utgavene. Greit nok, det er sikkert enklere for passasjerene bak å komme seg ut og inn av setet og den oppleves nok som mer praktisk i det daglige, men personlig syns jeg det blir helt feil.. Hvis intensjonen deres er å treffe "hele markedet" går vi en dårlig fremtid i møte med forhjulsdrift, el og hybridbil helvete.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gran Coupé er jo griselekker og veldig mye vedr. designet er allerede kjent, men hvordan er det med faktisk sitteplass bak for personer rundt 185 cm og over? Jeg tenker spesielt på inn/utstigninger og takhøyden når man er vel plassert i bilen. Hva slags opplevd følelse får man når man kjører bilen (subjektivt)... er den en sedan eller minner den mer om en coupé?... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...