Mariuse34 Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Harde tider på kontoret om dagen. Jeg må til Munchen og prøvekjøre Z4 Sdrive35i facelift og M6 Gran Coupe. Særlig sistnevnte er jeg nysgjerrig på hva dere ønsker å vite om bilen? Kom med innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Bare ta masse bilder! Heldiggrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Må spørre hva jobber du med? Ta masse bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Var og prøvesatt en slik 640i i går, og det var absolutt en bil jeg kunne ha tenkt meg. Det sier litt, da jeg ikke er så glad i svære BMW`r.. Denne var hvit med svart skinn. Rett og slett nydelig bil! Den kostet 790.000,- i Sverige, men den utstilte modellen hadde "litt" ekstrautstyr, og kostat da kun 1.050.000,-. Koster vel fort nærmere det dobbelte i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Jeg jobber som finansjournalist i Finansavisen, og tester en del bil for Motor-bilaget vårt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 På mange måter mener jeg BMW har ødelagt 6-serien ved å lage en 4-dørs utgave. 6-serien har i mine øyne alltid vært en "stor 2-dørs coupe", det var liksom kjennetegnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 De vil nok heller treffe hele markedet i stedet for å holde den til kun 2 dørs moe. Mariuse34, MYE bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Hele markedet har de 3, 5 og 7 serien til, med 4 dører.. 6-serien er og forblir en "sportscoupe", beinplassen bak er ikke stor hverken i 2 eller 4-dørs utgavene. Greit nok, det er sikkert enklere for passasjerene bak å komme seg ut og inn av setet og den oppleves nok som mer praktisk i det daglige, men personlig syns jeg det blir helt feil.. Hvis intensjonen deres er å treffe "hele markedet" går vi en dårlig fremtid i møte med forhjulsdrift, el og hybridbil helvete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Gran Coupé er jo griselekker og veldig mye vedr. designet er allerede kjent, men hvordan er det med faktisk sitteplass bak for personer rundt 185 cm og over? Jeg tenker spesielt på inn/utstigninger og takhøyden når man er vel plassert i bilen. Hva slags opplevd følelse får man når man kjører bilen (subjektivt)... er den en sedan eller minner den mer om en coupé?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Schanche-piruett etter å ha satt ny pers på 301 km/h Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Schanche-piruett etter å ha satt ny pers på 301 km/h Er det ikke sperre på 250 på nye M6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Ikke på special m-pakken. Da er den på 305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Rått, da går det unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Lurer på hva den hadde klart uten sperre jeg. Den gamle med 53hk og 160Nm mindre klarte jo over 330 km/t dønn standard... Uansett imponerende med 301km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå