Gå til innhold

Hvilken BMW med M-sport til ca. 150.000 +- ?

Evenol
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even jeg har løsningen....... Du har jo bilene dine kortere tid en meg!! Så du kan leie 335'n min i et års tid for en rund sum;;))))

Hehe!

La meg gjette...du har allerede gått lei av den og sjesker på noe annet artig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik, mottatt. Jeg bruker ikke tid på å endre mine innlegg, men stridsøks begravd.

Evenol: Til ditt bruk er du avhengig av en diesel bil uten partikkelfilter isåtilfelle, evt fjerne om den har (det kan vi hjelpe deg med, samtidig som den får 190hk+). Videre kan det være lurt å deaktivere EGR dersom du har en eldre motor enn n47. Fortsett med fjerning av swirlflaps så slipper du den bekymringen. Når dette er gjort er det ingen grunn til at ikke en diesel skal "trives" med småkjøring, selv om de alltid har godt av å bli brukt i ny og ne. En 116d med 90hk og litt kilometerstand på vil du jo også kunne ta inn på alternativ beregning særs billig. Og at det er 90hk betyr ingenting for potensiale ved tuning. Alt det ovennevnte kan gjøres for rett over 10 000, og er isåmåte en liten kostnad iforhold til resultat.

Når det er sagt så har jeg kjørt 116d litt (+), og den fungerer fint så lenge man kjører helt vanlig. Problemet er når man forlanger noe mer enn helt vanlig "følge de andre" kjøring, f.eks forbikjøring, at det faller helt fra hverandre, spesielt over 3000omdr.

Forøvrig mener jeg vi sjekka hva en relativt ny 316dt m sport kom inn på, og tror det var ned mot prisen du nevner.

Takk for veldig utfyllende svar, TRF. Da skjønner jeg at jeg evt. må foreta en "operasjon" om jeg går for en diesel denne gangen, men mye av det du nevner virker kurant.

Jeg har jo importert et par biler, så kanskje jeg skal sette meg ned og regne litt på hva jeg kan få fra utlandet.

Even jeg har løsningen....... Du har jo bilene dine kortere tid en meg!! Så du kan leie 335'n min i et års tid for en rund sum;;))))

Haha, det hadde ikke gjort noe å leie en 335i nei ;) Begynner å bli litt lei av all denne byttinga, nå har jeg hatt snart 20 biler de siste fire årene. Men jeg har tjent ganske bra med penger på mange av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...