Jørgen Lie Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Skal tro hvor mange av oss kropper som er aktive i dag som er her om enda 10 år Gratulerer til bimmers og takk for et fantastisk forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Om 10 år har sikkert jeg kastet inn håndkleet og parkert tøflene pga. hjertestans av all dekksstrekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Ja tiden flyr.. Har "kun" vært her i 9 av disse 10årene. Kan med sikkerhet si at aktiviteten her inne har tatt seg opp endel siden i starten.. Har noen diverse a4 ark jeg har skrevet ut etter å fått hjelp her inne. Mener å huske disse er fra oktober 2004. Tydelig at jeg ikke rydder hver dag.. Gratulerer Gunnar. Og selvsagt til oss andre som bruker dette forumet og holder liv i det. Skal vi prøve 10 nye år da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Bimmers <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 I forbindelse med mitt første kjøp av BMW, så husker jeg at jeg våren 2003 i mitt vitebegjær, kom over en side som het bmwguiden. I begynnelsen trodde jeg det bare var nok en faktaside og la ikke spesielt merke til forumdelen. Det er nok forklaringen til at det tok ytterligere drøye halvannet år før jeg registrerte meg og begynte å bruke siden. Brorparten av mine innlegg ble nok skrevet de 2-3 første årene, men selv om jeg ikke skriver så mye lengre, så er jeg her inne hver dag og leser. Skal si tiden flyr. Nyt livet og peis på som vi sier her oppe Gratulerer Bimmersfolket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Skal tro hvor mange av oss kropper som er aktive i dag som er her om enda 10 år Hvordan det, har du tenkt deg noe sted? Det beste hadde vært om de som er her i dag og snakker om dekkstrekk, coilovers og turbokonvertering fortsatt vil være her om noen år; og snakke om hundebur, stasjonsvogn og garasjebygging. Og dekkstrekk, coilovers og turbokonvertering. Bilinteresser er ikke noe man bare har på ett stadium i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Skal snart over til Irland, men kommer nok hjem igjen Hehe, det kommer nok sikker til og skje, men hundebur kommer ikke til og bli min snakkis i alle fall! Nei, heldigvis er det folk i alle aldre, noe som fyller de fleste rom både av interesse, kunnskap og tid til interessen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Jeg har vært med i over 8 år selv, var bare guttungen da jeg meldte meg inn her.. Mye rart har det blitt skrevet som man angrer på og er flau over i dag og mange generasjoner av hva som er kult og ikke kult innen styling, felger/dekk, lykter etc. har vi vært igjennom. Som så mange andre husker jeg godt da det het BMWGuiden og ikke Bimmers som det heter i dag, navneendringen hadde vel den gang å gjøre med at BMW ikke likte bruken av BMW i nettadressen. Gunnar ble derfor "tvunget" til å skifte navn på nettstedet og Bimmers ble til. Rett meg gjerne om jeg husker feil, mange år har gått siden det het BMWGuiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå