Gå til innhold

ALPINA E34 B10 4.6 #023/027 (Luftet bilen)


 Share

Anbefalte innlegg

sent from a galaxy far far away...

Gjenomsitt på turen hjem ble faktisk ikke mer enn 1,17 per mil, hadde nesten trodd den skulle bruke mer.

Sprøtt, jeg lå på 1.16 i gjennomsnitt :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

det som er mer sprøtt er at alpinaen bruker like mye bensin som volvo v40 til foreldrene mine. (nei tuller ikke alt er iorden også.)

gratulere med rå bil :) må være fett og kjøre rund med alpina 4.6 l bakpå :) hvor mye yter v8en(4.6) som står i alpina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sent from a galaxy far far away...

Gjenomsitt på turen hjem ble faktisk ikke mer enn 1,17 per mil, hadde nesten trodd den skulle bruke mer.

Sprøtt, jeg lå på 1.16 i gjennomsnitt :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Rart med det :P men er jo forsåvidt nok på motorvei og landeveiskjøring.

Råå bil altså!! :D Har du noen spesielle planer for den? :)

Takker. Skal lakke opp sidene og bagasjeluka nå til helgen, slik at det blir strøkent før dekor og emblemer kommer på. Ellers skal den bare holdes original, noe elektriske feil som må fikses også. Har vurdert samme frontlyktene som du har, men litt usikker. Mye ga du for dine?

Gratulerer med grombil :D !!!

Thanx :D

heyheeeey, gratulerer så mye :D det her var morro og se, virkelig :)

var ikke ///mpower som bygde den om nei :)

Takker. Har ikke manuell-knert og Recaro stolene da :wink:

sent from a galaxy far far away...

Gjenomsitt på turen hjem ble faktisk ikke mer enn 1,17 per mil, hadde nesten trodd den skulle bruke mer.

Sprøtt, jeg lå på 1.16 i gjennomsnitt :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

det som er mer sprøtt er at alpinaen bruker like mye bensin som volvo v40 til foreldrene mine. (nei tuller ikke alt er iorden også.)

gratulere med rå bil :) må være fett og kjøre rund med alpina 4.6 l bakpå :) hvor mye yter v8en(4.6) som står i alpina?

Er jo dette en motor som liker seg godt på motorveien i høy hastighet, når jeg lå i 180 så er turtellernåla såvidt over 3000 :P Motoren er på 340hk og 480Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh drømmen det der, nyyt den :)

Jo det skal jeg :D Var det du som eide B10 4,0 til Sørlie før?

det er godt :) ja har eid den, men var hvertfall en eier etter meg før han kjøpte den.

Aha. Du som bygde om den eller? Moro med manuell på den da, så vidt jeg vet ble 4,0 aldri solgt ny med manuell?

nei var han før meg som bygde om, du fikk 4.0 med manuell også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg ikke trodde 4,0 har blitt solgt ny med manuell, er at den ikke er oppført i prislista.

Men står jo at den ble solgt med sekstrinns kasse under info, på alpina-archivet. Muligens bil 35 er eneste original med manuell som Christian sier, kanskje spesial bygd?

dkgc2mifw28itscthu1a.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så du manglet de :) synd du ikke har stolene, for de er virkelig deilige! Men ser så fin ut, gleder meg til og se den ;)

Må si at sportstolene også er fantastiske på langtur, selvom jeg godt kan bli med på at vi bytter interiør på neste treff om du er veldig keen på det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så du manglet de :) synd du ikke har stolene, for de er virkelig deilige! Men ser så fin ut, gleder meg til og se den ;)

Må si at sportstolene også er fantastiske på langtur, selvom jeg godt kan bli med på at vi bytter interiør på neste treff om du er veldig keen på det :wink:

Er jo lov og drømme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...