Tzunami Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 http://www.ggbailey.com/ggbailey/pages/index.grid Du har da svidd av en god slant penger på den alikevel da? ingenting er som fersk lakk sigurd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Skulle funnet noen som kan lage like som de her, da de har gått ut av produksjon hos Alpina. De du linka til ser ut som kun broderer skrift på mattene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 I b3 mener jeg at jeg har disse(bilde).. Mens de i b12 står det ingen ting på, er bare vanlige matter... Trenger ikke skoen heldigvis da De gamle som det står alpina på må du nok finne brukt om du skal ha. Eller kontakte Nicoles automobiles Japan eller Sytner i England, mulig de har på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Skoen er pimp da. Er nok ikke lett å oppdrive de gamle originale mattene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Kjørte du ut mot Enebakk på søndag? synes jeg møtte deg ved sværsvann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Kan stemme bra det. Er jo så mye telehiv på Osloveien og rv120, rene ekstremsporten å kjøre med lav og stiv bil for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Tyskerne likt bilen min så godt, at jeg fikk "In Action Shot" av de i posten i dag, koster meg kun 15 Euro. Meget hyggelig, samme dag som naboen valgte å brenne ned studentboligen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 En ulykke kommer skjelden alene..... ))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Se der ja! maks uflaks? Men det var dyrt for et så dårlig bilde da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Hehe, det er jo på grensen til at det er røde øyne tilogmed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Tyskerne likt bilen min så godt, at jeg fikk "In Action Shot" av de i posten i dag, koster meg kun 15 Euro.[ Bilde ] Den er sur, selv om det er latterlig lite da Det er det som er noe dritt med å bli blinka i fotoboks i utlandet i enten leiebil eller nykjøpt bil, regner ned at forhandleren fikk bota og sendte den videre til deg. Da er det greit å komme i egen Norsk bil å bli tatt i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Exportskiltene var jo regga på meg, så regner med den egentlig gikk rett til meg, Men latterlig billig bot Ble blinka i Tyskland med gamle E61'n til far en gang, fikk aldri noe bot da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Ja da er det nok derfor ja, tenk om Norge kunne hatt slike bøter. Da hadde man ikke behøvd å kjøre rundt med angst for å kjøre for fort i en fotoboks man ikke ser, dette du fikk er jo nesten som ett artig minne å regne Ble blinka ett par ganger i E90en i Frankrike i fjor, har ikke fått noen ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Sant som du sier, bare morsomt minne fra turen Kun i Norge mann blir analt voldtatt av å kjøre litt fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Ble noe bilder etter et meget vellykket treff på søndag. Fikke ikke snakket med noe særlig nye folk, men mye pent å se på. Takk til Kny og Glenglen På Karl Johan etter treffet Akershus festning Når jeg skulle sette bort bilen for kvelden, ble jeg tilfeldigvis kjørt forbi av en ekte Alpina b12 5,7. Vi stoppet opp å tokk en prat på bensinstasjon. Dette er trolig eneste ekte E38 B12 5.7 i Norge? og kanskje eneste E38 b12 i Norge med skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå