RemyNG Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2016 Haha hu forventet lyd når hu ga på idag men hørte nesten ikke noe Så nå har hu bestemt vi må bygge eksosen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Haha hu forventet lyd når hu ga på idag men hørte nesten ikke noe Så nå har hu bestemt vi må bygge eksosen igjen er nok ingen dum ide nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 Da fant man plutselig ut at man bytter om fra vanlige baksete til sete med innebygd barnesete. Var temmelig greit og få gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Nice! Kjekt å ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 Oh yes, ikke dumt og ha. må finne noe mer ting som er kjekt og ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 En liten update: Har nå flyttet fra Stavanger til Moss og inn i huset. Glemte helt at veien opp til huset er en utfordring på vinteren spesielt hvis ikke veien er måkt, noe som det ikke har vært i hele vinter og snøfreseren som står her er selvfølgelig dø. Så skulle nesten vurdert en eller annen Xdrive i nærmeste framtid Så blir det noe service på bilen iår iog med at jeg nå har god plass og smøregrav. Tenkte jeg skulle fått byttet litt deler, siden jeg ikke vet hvor lenge siden disse delene ble byttet når jeg kjøpte bilen. Så det som blir gjort i vår så fort snøen er borte er: Termostat Vannpumpe multireim oring til peilepinnen ny plugger lakkering av front, bak fanger og speila igjen, så av med hengefestet og satt på nye diffusur ny side rute litt for mye dype riper i glasset bytte frontrute pga for høy slitasje på glasset Nye foringer foran, samt slenge på powerflex på casterstagene og stabstagene Slenger opp en stemingsbilde av det flotte været jeg plutselig har fått igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Blir bra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 Yeah, skal ta og polere bilen igjen og når det blir varmere i været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Hvor i Moss bor du? Hmm, rart jeg ikke har sett tråden din før. Feit tralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 Bor rett mellom mosseskogen og sykehuset i en liten skog som kommunen har gjemt av Jo takk blir bedre etter åra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Hmm, er ikke lokalkjent, vet hvor ferga går og hvor man kommer ut på E6, haha Samme her, tar litt og litt av gangen (link til min i signatur, hvis du er på pc) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 Er ikke så langt fra den innfartsveien mot E6 faktisk Aha, uff må nok ikke friste meg til og se mer 530d biler får ikke akkurat mindre lyst på diesel vogn nå haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 nei fint med 530D hvertfall når det funker Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Haha ja med alle de feilene alle har som jeg har lest tror fristelsen er veldig liten nå 😅😅😅 for holde på min 😆 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 Vel var temmelig lei plastidipen på felgene så tenkte og ha de orginalt men syntes det ble fort kjedelig igjen. Så fikset litt skader på felgene og lakkerte i de i gull :P. Så får jeg håpe det blir greit på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå