Gå til innhold

Remy's biltråd


 Share

Anbefalte innlegg

hahaha det er ikke og banne i kirka :P banne i kirka er og si kjøp en Audi eller vag :P hahaha

 

Jo forresten lurte på om jeg skulle bytte bilen min inn mot en Audi A6 quattro :P siden BMW bare er noe trash haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, RemyNG skrev:

hahaha det er ikke og banne i kirka :P banne i kirka er og si kjøp en Audi eller vag :P hahaha

 

Jo forresten lurte på om jeg skulle bytte bilen min inn mot en Audi A6 quattro :P siden BMW bare er noe trash haha

fair point! men fremdels ille og si at min skal skrotes! :P

nå kommer du til å brenne i helvette -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du sier ikke det 😅😅😅 jeg har ikke gått paparazzi skole så jeg glemmer alltid og ta før bilder når jeg har gjort ferdig ting 😅😅. 

Tenkte jeg skulle begynne med dine lykter på torsdag :) så på minn meg om Oh ta før bilder 😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 23.3.2016 at 7.44, RemyNG skrev:

Ja du sier ikke det 😅😅😅 jeg har ikke gått paparazzi skole så jeg glemmer alltid og ta før bilder når jeg har gjort ferdig ting 😅😅. 

Tenkte jeg skulle begynne med dine lykter på torsdag :) så på minn meg om Oh ta før bilder 😅😅

sånn nå har jeg minnet deg på det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Idag ble det på med sommerfelgene, ny lakkert og ikke plastidip denne gangen :P. Neste blir og sette på leppa igjen, få bilen polert og vokset igjen. Venter bare på nye produkter skal inn døra her :P

12962499_10153928090381047_933688614_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha I like my look :D så det blir på :P får se hva som skjer om det blir senk, veiene her i Moss er så jævlig elendig fra før så tørr ikke helt riding low and god damn slow haha.

Eneste som mangler nå er aerodynamic vinga synd de er vanskelig få tak. Og når den vinga jeg kjøpte ble stjelt så har jeg lite lyst til og kjøpe ny igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • RemyNG changed the title to Remy's biltråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...