Freakshow Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 ey ey ey! ikke bann i kirka du nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 hahaha det er ikke og banne i kirka banne i kirka er og si kjøp en Audi eller vag hahaha Jo forresten lurte på om jeg skulle bytte bilen min inn mot en Audi A6 quattro siden BMW bare er noe trash haha Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 6 minutter siden, RemyNG skrev: hahaha det er ikke og banne i kirka banne i kirka er og si kjøp en Audi eller vag hahaha Jo forresten lurte på om jeg skulle bytte bilen min inn mot en Audi A6 quattro siden BMW bare er noe trash haha fair point! men fremdels ille og si at min skal skrotes! nå kommer du til å brenne i helvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 hahaha neida skal ikke skrotes Hahah ja jeg gjør vel det da men skal aldri bytte bilen min mot noe Audi Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 så ut som de indre lyktene mine begynte og bli falmen så var det like greit og pusse de ned og legge på klarlakk. Neste blir og våtslipe og polere lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 husk før og etter bilder hvordan går det med mine lykter egentlig?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2016 Ja du sier ikke det 😅😅😅 jeg har ikke gått paparazzi skole så jeg glemmer alltid og ta før bilder når jeg har gjort ferdig ting 😅😅. Tenkte jeg skulle begynne med dine lykter på torsdag så på minn meg om Oh ta før bilder 😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 On 23.3.2016 at 7.44, RemyNG skrev: Ja du sier ikke det 😅😅😅 jeg har ikke gått paparazzi skole så jeg glemmer alltid og ta før bilder når jeg har gjort ferdig ting 😅😅. Tenkte jeg skulle begynne med dine lykter på torsdag så på minn meg om Oh ta før bilder 😅😅 sånn nå har jeg minnet deg på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 3, 2016 Forfatter Share Skrevet April 3, 2016 Idag ble det på med sommerfelgene, ny lakkert og ikke plastidip denne gangen . Neste blir og sette på leppa igjen, få bilen polert og vokset igjen. Venter bare på nye produkter skal inn døra her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 3, 2016 Share Skrevet April 3, 2016 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 Ble visst litt fint vær idag så da grep jeg sjangsen tok en rask vask av bilen, så slang jeg på facelift listene etter jeg hadde lakkert de i bilens farge. Så da ble litt bilder av bilen idag og Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 ble kjempe bra de bildene remy! eneste som gjenstår for å få bilen enda bedre er å fjerne de gule lyktene, tapen på nyrene, grillen i fangeren og Senke litt moderat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 Haha I like my look så det blir på får se hva som skjer om det blir senk, veiene her i Moss er så jævlig elendig fra før så tørr ikke helt riding low and god damn slow haha. Eneste som mangler nå er aerodynamic vinga synd de er vanskelig få tak. Og når den vinga jeg kjøpte ble stjelt så har jeg lite lyst til og kjøpe ny igjen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 ja er jo opp til deg Kjøpe en replica vinge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 Jo må få tak i det og 😅😅 ser det er mulig på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå