RemyNG Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 haha if my car will drive yes har fått varene dine nå så Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Nei dæven, har Kæptn Jannis fått råd til å kjøpe delene til å fikse 530? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 Hehe nei ikke enda :p. Han har bestilt litt mer vaske utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Åja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 5 timer siden, RemyNG skrev: Hehe nei ikke enda :p. Han har bestilt litt mer vaske utstyr var jævla te prat om meg om dagen xD jeg bestilte jo bare noen kluter og en flakse med kos 3 timer siden, Shattered skrev: Åja xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 Du var den store høyde punkten idag 😅😅 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 sitter faktisk og vurderer senk på bilen. Ikke enorm senk siden denne bilen skal plasser. Sitter og ser på H&R og Eibach. Har sett foran fra H&R som gir 40mm men trenger da bak... Så enten om jeg kjøper komplett sett fra en av de. Noen erfaring fra noen av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 H&R-fjærer har jeg hørt mye bra om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 Ja har hørt om det selv. Så jeg har fjærbein framme med 40mm fjærer fra H&R så da gjelder der bare og få tak i bak og siden jeg har fjærer bak. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 2 timer siden, RemyNG skrev: Ja har hørt om det selv. Så jeg har fjærbein framme med 40mm fjærer fra H&R så da gjelder der bare og få tak i bak og siden jeg har fjærer bak. får vel kjøpt kit til oss med fjærer foran og bak? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 21, 2016 Forfatter Share Skrevet April 21, 2016 Joda får tak i det. Lettere og få tak kun foran 😅😅 vet ikke åssen det er og få tak i kun fjærer bak til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 Måte visst investere i nye høytalere til bilen da de bak var mer eller mindre sprengt og den ene framme funka ikke i det hele tatt. Var faktisk greit og få i nye hadde savna litt lyd i bilen. Så gikk i innkjøp av Pioneer frontsett og Renegade til taket. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mai 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2016 Var så fint vær idag at jeg tok fram noe av polerings produktene og våtslipe utstyra og tok speila som jeg lakkerte for noen uker siden. Før våtsliping Etter våtslipping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 8, 2016 Share Skrevet Mai 8, 2016 Litt av et løft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå