Gå til innhold

F10 520D | HRE felger • KW • M-Performance • 3D Design - Nye bilder s.33


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikkje det vanskelig å holde det reint bak skiltet? Eller går det ann å ta det av kver gang du vasker bilen?

Jo, siden det er teipet på får jeg ikke vasket bak skiltet.

 

Fortjent ;)

Lov å spørre lm hvem som stakk av med førsteplassen. Noen fra forumet kanskje?

Ja, StigJ vant med sin røde Z4 i den klassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg fått gjort litt mer med bilen, ingenting kosmetisk denne gang, men en understellsoppgradering.

 

Ønsket enda mindre krenging, selv om jeg har KWV3, så da ble det bytte av stab stagene som på min allerede er litt tykkere enn standard siden jeg har m-sport.

 

Byttet til orginalt M5 stab stag foran, dette er 26mm mot 24mm som m-sport staget er.

Bak byttet jeg til M550d stab stag som er 16mm istedet for 14mm som m-sport staget er.

 

For de som ønsker mindre krenging, så er dette en glimrende oppgradering. :)

 

attachment.php?attachmentid=928912&stc=1

 

 

Virkelig en fin bil du har :clap:

 

Lurer litt på hvordan det var å montere stagene, var det trangt? Mye demontering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig en fin bil du har :clap:

 

Lurer litt på hvordan det var å montere stagene, var det trangt? Mye demontering?

Vet ikke siden det ble gjort på verksted, de brukte ca 1 time.

Foran er det sikkert litt demontering av deksler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke siden det ble gjort på verksted, de brukte ca 1 time.

Foran er det sikkert litt demontering av deksler.

Ok, Takk :grin:

Siden min er Xdrive så sliter jeg med å finne ett nytt understell, har bare funnet senkefjærer. Derfor kunne det være en god ide å bruke samme stabstag kombinasjon som du har montert. BTW digger felgene :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Takk :grin:

Siden min er Xdrive så sliter jeg med å finne ett nytt understell, har bare funnet senkefjærer. Derfor kunne det være en god ide å bruke samme stabstag kombinasjon som du har montert. BTW digger felgene :cool:

Ser du har kjøpt 550xi, antar du har funnet en uten Adaptiv Drive siden du planlegger å bytte stab stagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har kjøpt 550xi, antar du har funnet en uten Adaptiv Drive siden du planlegger å bytte stab stagene.

Ja, er uten Adaptiv Drive. Prøver med fjærer først, så ser jeg hvordan det blir. Så må stabstag bli neste om det ikke hjelper merkverdig med fjærene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...