APedersen Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Neste gang blir det 21" tror jeg Satser på at disse holder så lenge jeg har bilen. Nydelig bil... Takker og bukker. Veldig veldig bra, og HRE hjula satt som ett skudd. Fin pris også tenker jeg Kjempefin pris ja. Utrolig pent! Takker, er rimelig fornøyd selv også. sinnsykt rå bil! og deilige felger drømmebil det der Flott F10!! Takk, synes F10 er nydelige sedaner. Nydelig F10!! Har du tenkt på whiteline baklykter? Det er grise tøft på hvit bil. Takk, tviler på at jeg setter whiteline lykter, klarer ikke helt å like de. Helt perfekt Jøss, så pass. For bare sole meg i glansen av slik skryt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.N Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 meget gjennomført den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Nydelig F10!! Har du tenkt på whiteline baklykter? Det er grise tøft på hvit bil. Takk, tviler på at jeg setter whiteline lykter, klarer ikke helt å like de. Nei, alle er forskjellige. Og whiteline lyktene er veldig sære. Men bilen din er helt klart en innertier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 På tide å oppdatere første post her med bilder av hvordan bilen ser ut etter snart en måned i mitt eie. Oppgraderinger så lagt er: • HRE P43SC felger 20x9 + 20x11 • KW Variant 3 justerbart senkesett • 3D Design frontleppe • BMW M Performance sort grill • BMW M Performance karbonfiber spoiler • BMW M Performance diffuser Siste photoshoot med HRE felgene (mer på s9 +s11) [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Med orginalfelgene [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Interiørbilder side 8 Hei utrolig lekker ride! Du har ikke originalfelgene til salgs? Du har dem sikkert til vinterfelger, men jeg spør likavæl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Hei utrolig lekker ride! Du har ikke originalfelgene til salgs? Du har dem sikkert til vinterfelger, men jeg spør likavæl Har de liggende, men planen er å sette vinterdekk på de, og så selge sommerdekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Hvilken str er dekkene? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Dekkene er Michelin Primacy HP Run-flat 245/40/19 + 275/35/19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Tenkte jeg møtte gjøre en eller annen oppgradering inni bilen også, så da monterte jeg M Performance pedalene fra BMW. Ser litt bedre ut enn de triste sorte pedalene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Det var jo fint, hva kosta herligheten fra bavaria?, ser man må henvende seg for å få pris Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Stilfull oppgradering Liker egentlig ikke slike ting, men dette så jammen bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Tenkte jeg møtte gjøre en eller annen oppgradering inni bilen også, så da monterte jeg M Performance pedalene fra BMW. Ser litt bedre ut enn de triste sorte pedalene. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Det ble pent. Mye jobb og montere? Byttet du hele gasspedalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Nei, det er bare limt oppå gasspedalen pluss to skruer. Når det gjelder bremsepedalen, er orginal gummideksel tatt av. Så må du bore tre hull i bremsepedalen (stål) for å skru sammen performance pedalens to deler (gummidel + metalldel). Klarte heldigvis å bore hullene i bremsepedal rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Synes dette bildet ble bra for å vise bredden på bakhjula. Og siden vinteren ikke er så lagt unna, så er vinterdekk bestilt.Det blir nye Nokian Hakka R2, 245/40/19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Å milde Moses! Dette var lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå