Gå til innhold

F10 520D | HRE felger • KW • M-Performance • 3D Design - Nye bilder s.33


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

har du noen gode erfaringer med noen nettsider?som er garantert seriøst? Både nedlasting av kart og koder

Sent from my HTC One using Tapatalk

Endret av codex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen gode erfaringer med noen nettsider?som er garantert seriøst? Både nedlasting av kart og koder

Sent from my HTC One using Tapatalk

Jeg bestilte fra han her på bimmerpost. Fikk koden på epost rett etter at jeg hadde betalt på paypal.

 

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1007509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) 

 

Jeg har premium kart fra før av(2008), og det virker som den ikke er komt enda for 2015. Får bare vente litt da. 

 

Forstod det slikt siden jeg har premium fra før av så må jeg fortsette med det, kan ikke installerte professional f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dette var en meget strøken bil.... Dette var faktisk en av bilene som gjorde at valget mitt faktisk falt på hvit f10.

Kunne godt tenkt meg samme diffuser som du har, var den lett og montere?

Har samme sommerhalvåret som du bruker på vinteren, som jeg kommer til å kjøre med i sommer, men ser du bruker spasere.. Hvor breie bruker du?

Kommer til å følge med her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en meget strøken bil.... Dette var faktisk en av bilene som gjorde at valget mitt faktisk falt på hvit f10.

Kunne godt tenkt meg samme diffuser som du har, var den lett og montere?

Har samme sommerhalvåret som du bruker på vinteren, som jeg kommer til å kjøre med i sommer, men ser du bruker spasere.. Hvor breie bruker du?

Kommer til å følge med her..

Takk, kjekt å høre.   :smile:

 

Når det gjelder diffuseren er den lett å montere, kun festet med klips rundt øvre kanten, og 3-4 skruer i plastikken i underkant.

 

Bruker 12mm spacere foran og 18mm bak på de orginale felgene om vinteren. Men om din ikke er senket synes ikke jeg det er så stort behov med spacere foran. Grunnen til jeg har 12mm er forbi min er såpass senket, og fremhjulene på F10 cambrer ganske mye innover ved senking.

 

Og her er bilde av diffuseren før den ble montert.

attachment.php?attachmentid=844208&stc=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal senke den, spørsmålet er hvor mye.. Har kun sett på fjører fra H&R eller ACS, da jeg egentlig ikke er så ivrig på coilovers. Hvor mye senk har du ca med KW settet nå da?

Uten ha målt nøyaktig før og etter, så tenker jeg den er senket 4-5 cm.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Spotta deg på karmøy i dag, jeg kjørte nordover og du sørover. Rett ved Utvik auto :)

Alltid en fryd og se den stilrene perlen din :)

Jeg kjørte i min E61 :)

Stemmer det, så en mørk e61 med LED angel eyes på vegen så det var kanskje deg da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at vinteren med veldig lite snø her, men plenty av salting, er over for denne gang, så da var det tid for sommersko igjen. 

Alltid et lite "sjokk" å gå fra myke og stillegående piggfrie vinterdekk til UHP sommergummi.  :lol:

 

attachment.php?attachmentid=1193435&stc=

 

attachment.php?attachmentid=1193436&stc=

Endret av E.H.D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...