E.H.D Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Er den lakkert matt sort eller er det uten lakk? Lov å spørre om prisen? har kun sett den i carbon jeg. Diffuseren er bare matt sort plastikk (slik som frontleppen og diffuseren på F30). Og den finnes ikke i CF, da er det et annet merket du har sett. På "offisielle" M performance F10er har deler av den vært lakkert, men det har ikke jeg tenkt å gjøre. Prisen er drøy for en plastikkdel, delenr. er 51192291327 - så kan du jo google og sjekke pris på rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Da har jeg sett meg blind på den Vorsteiner CF frontleppa og diffusern. Var sikker på at den også var CF:) Har du planer om CF frontleppe også? Der er jo prisen jævli stiv. Har forresten prisliste på alle M-performance delene etter jeg var i Moss og fikk "Service" på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Har bestilt 3D Design frontleppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Får bilen om fire dager. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Ny bil til helga er aldri feil! Jeg får ny eksos til helga, yay... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 lykke til med ny bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Gratulerer. Men synd finværet er over her vestpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 hei! er I hgsd til I morgen, så bare ring dersom du får bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Baan Velgen har lagt ut bilde av frontleppen som jeg har bestilt, skal lakkes hvit. http://www.baanvelgen.com/blog/3ddesign ... es-m-sport hei! er I hgsd til I morgen, så bare ring dersom du får bilen! Har avtale om å få bilen imorgen ettermiddag, men har det litt travelt imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Fikk satt på sort grill og diffuseren idag. Bare noen kjappe bilder nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Du burde ha ventet et par dager til på et nytt skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Du burde ha ventet et par dager til på et nytt skilt. Haha, tenkte det samme, Max uflaks skilt hvis man er overtroisk MEN, gratulerer med ny bil, ser meget bra ut! Flere bilder! Ikke feil med ny 5'er i hus..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Hehe, ja litt spesielt skiltnummer, men er storfornøyd sålangt med bilen. Har aldri hatt navi og idrive før, så der er det mye å sette seg inn i. Bilen har den nyeste idriven som kom ifjor høst, og den er bare lekker. Satser på flere bilder til etter helgen med CF spoileren på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Har bestilt 3D Design frontleppa. Hvor bestilte du denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Fra Baan Velgen i Nederland. http://www.baanvelgen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå