ZhilleN Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Hvis jeg skulle handla meg stooooor sedan, hadde det garantert blitt en slik en, Audi troner toppen når det kommer til eleganse!! Grattis med en utrolig tøff og strøken A8L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 bilder av doningen finnes på side 8 i denne tråden:-) Takk Zhillen:D edit: V8 emblem bestillt til forskjermene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Lurer på når denne tråden blir stengt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Grattis med feit A8! Ser skikkelig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Takk for det du:-) vsr hos en kompis og vasket bil igår, hehe han syntest det var uventet god mottakelse av min kjære oljebrenner:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Da var det bestillt time hos strandveien auto for senking på tirsdag Mye måtte du ut med for å få dem til å senke? Jeg har fjærer og stag selv men lurer på hvor mye dem tar for jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Ca 4-5000 inkl firhjulskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Møtte deg nettopp ved city syd. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Er du å farter i Trondheim? ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Hender seg det ja. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Gjorde du RS ?? hva kjørte du ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 En helhvit scania med litra-tralle. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 ah, så deg ikke..men så har jeg jo aldri sett deg heller! Får håpe bilen min tok seg bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Auda? For real? Njah, smaken er som bakken, men grattis likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 hehe, takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå