PenguiN- Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Ble ganske godt kjent med begge bilene selv om jeg ikke eide noen av dem særlig lenge. Selvfølgelig ikke sammenliknbare biler i ordets rette forstand, men sammenliknbar for meg som person og mine egne preferanser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Ser ut som dette kan bli bra.. Liker hjula må få lagt ut bilde av de på bilen!! Men litt "mobbing" hvor lenge kommer du til å ha denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Vakkert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Takk for det gutter! Når det gjelder tidsperspektiv på eie så er det som vanlig, veldig avhengig av hvor fornøyd jeg er og pr dd. er jeg superfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 2 sommerbilder av nypolert skute: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Kan legge til at svart grill er bestillt hos Schmiedmann.no..senking blir gjort når jeg kommer hjem ifra syden da er det bare Chipping og soting av frontvinduene som gjenstår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Du og du, denne var virkelig lekker! *Drømmefamiliebil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Takk for det du Det er uten tvil en sterk, sikker og stor familiefarkost med alt utstyr en behøver og litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Lekker skute ser også selv på stasjonsvogn men da E-91 lci med diesel 6 å manuell men må få solgt E-92 først Var forresten jeg og en kompis som henta alpina hjula å m3 eksos du hadde liggende i vinter likte veldig godt M3'n jeg da, også de råe angel eyes'ne du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Hehe, takk for det! den har fått ny lykkelig eier nå den M3`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Da var det bestillt time hos strandveien auto for senking på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Da var rutene forann sotet 20% og H&R Senkefjører forann montert. Bak ble det montert senkestag. Tok også firhjulskontroll slik at alt blir korrekt. Er meget fornøyd med senken. Ikke for mye og ikke for lite. Bilen er heller ikke pottestiv o.l BMW Performance grillen er bestillt og kommer imorgen. Nå er det bare å få felger (har fått TUV på disse ifra Hartge) og senk godkjent i vognkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Ble bra det. Hvor mye er den senket? Hvordan kontaktet du Hartge? Skulle selv hatt de samme papirene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Jeg har de på mail. Send meg din mail adresse på PM så får du dem Senket 35mm forann og bak vet jeg ikke...men den ser veldig fin ut nå uten at den ser rånete ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Flott skute og høyden ble perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå