PenguiN- Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Takk for det Ola Kanskje den leppen faren din har på fangeren sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Ja! Den er verd og prøve! 1200,- på ebay med frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Må vel kanskje det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Bumper tråden samtidig som jeg spør: Hva kan gjøres nå? Leppe forann og M5 speil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Jeg har enda tilgode å finne en pen leppe til denne fronten, så M5-speil er nok etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Enig i at svart blanke M5 speil hadde gjort susen Men dyrt når man må ha alle funksjonene..memory, tilt, varme, lys osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Memory ligger ikke i speilet, uansett så har alle M5 memory. Alle M5-speil har også lys, men man må passe på at det har innfelling/aut. avblending om man har dette. Personlig synes jeg de er penest i bilens farge, synes de kan se "ulakkerte" ut hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 dumme meg, selvfølgelig har ikke memory noe med speilet i seg selv å gjør Men ja, svart blank speilfot og hvite speil hadde blitt pent Skal se litt på nettet hva som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Tja, i e46, e39 og andre tilsvarende biler ligger det i speilet, så du er ikke helt på jordet. Jeg har muligens et speil eller to liggende, men jeg vet ikke hvor komplette de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Hmm..kan du sjekke? Kan være interessert om du har to komplette speil med alt av funksjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 To komplette har jeg nok ikke, men har muligens halvannet. Er på jobb nå, men skal se når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Meget flott E61! Har du spacet noe? Pent når hjulet ligger kant i kant med skjermkanten, men det spørs litt på gummi/strekk for å unngå subbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Takk Nei har ikke spacet noe men kunne godt vært 10mm forann og 5mm bak...hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Nydelig bil!! Nøyaktig slik jeg vil min skal se ut, men da får jeg nok gå for andre felger jeg da Selger strandveien auto fortsatt Hartge senking foran og bak til disse bilene? Har hørt begge deler, og dem svarer meg ikke på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Hei og takk for det Koster å være kar, det er iallefall sikkert! Jeg tror ikke de selger Hartge stag...vet ikke hvilke de har montert på min men de fungerer bra H&r fjærer forann. Hvordan er det med "godkjenning" av senking når bilen er senket med stag bak ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå