pure_stig Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Hei og takk for det Koster å være kar, det er iallefall sikkert!Jeg tror ikke de selger Hartge stag...vet ikke hvilke de har montert på min men de fungerer bra H&r fjærer forann. Hvordan er det med "godkjenning" av senking når bilen er senket med stag bak ? Joda jeg fikk nettopp mail fra dem nå. Dem fører Hartge senkefjærer foran og stag til senking bak. 3300,-. Det skal jeg bestille ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Ah, sikkert Hartge stag bak på min nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Etter å ha sett litt på finn.no vurderte jeg det slik at jeg la bilen ut for salg. Det tok 24 timer så var den solgt for prisforlangende Detta var en flott bil, men jeg har en slags sykdom, for jeg får alltid lyst på noe nytt etterhvert, og når man kan selge uten tap så er det vel greit...? Så denne bilen er nå solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Ble vel nesten ny rekord på å ha bil lenge nå penguin? Hva er planen for ny bil nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Hadde en 318 CI i 2 år for noen år siden Har kjøpt meg ny bil V8 Biturbo diesel er stikkordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 745da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Gratulerer med salg. Hvor i landet havnet denne nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Ikke 745D nei..2008 Audi A8..Lang utgave, S8 optik forann og W12 optikk bak Min bil havnet i hjembyen min faktisk, Harstad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Huff, har du kjøpt Audi? Tørr du virkelig det Neida, gratulerer med en staselig bil Hva slags motorisering er det i denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 4.2 V8 Bi-Turbo diesel Samme motor som sitter i Porsche Cayenne Sport om jeg ikke tar feil...(noen som vet?) Chippet ifra 326 HK og 650 NM til...tørr jeg anta ca 400 HK og 800 NM ? Forferdelig staslig bil iallefall..har alt (utenom H.U.D og nightvision) som jeg hadde i 5 serien..og enda mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Det er jo skikkelig motorisering, da gjør det jo nesten ingenting at det ikke er BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Prøver du denne blir du frelst du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Grattis;) Får ta en titt snart, e kommet hjem fra tyskland! Sleng ut bildan av M3n i tråden m in med sladd om du orke da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Prøver du denne blir du frelst du også Imponert kanskje men ikke frelst, ingenting fra VAG kan nok frelse meg som har kronisk BMW dilla Men at det er en rå bil er det ingen tvil om, har en onkel med helt lik bil bare i sort. Har dog ikke sittet på i denne dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Ikke 745D nei..2008 Audi A8..Lang utgave, S8 optik forann og W12 optikk bak Min bil havnet i hjembyen min faktisk, Harstad! [ Bilde ] Rå bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå