lagunilla Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Begynner å gå lei durrelyden for hver gang jeg skrur av bilen. Kommer fra "luftuttaket" på bilde: Litt hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Helt normat, er en liten innsugsvifte inne i klimapanelet som sviver noen minutter før bilen går i dvalemodus. Samme når du låser opp bilen, så starter denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Hva er den til egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Ja, men hvorfor "drrrrrrr" så høyt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Ja, men hvorfor "drrrrrrr" så høyt? Hvis ikke hadde du jo ikke visst at den fantes engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Er det den som trekker ut luft eller no? så bilene ikke imploderer? Mener å ha hørt no sånt før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Men lyden var jo ikke der når jeg kjøpte den. .. Nytt klimapanel vil hjelpe tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Er vel ei vifte inni det som henter inn luft fra kupeen for å måle temp sånn at klimaen vet om du fryser eller ikke. Og vifter har jo en tendens til å suge til seg endel dritt vet jeg. Men dette er jo ren gjetting fra min side så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Jepp, er en innsugvifte. Viften suger inn luften fra kupeen over en temperaturføler. Slik reguler klimapanelet temperatur når den står i AUTO. Kan prøve å ta ut panelet, dele det. Slik at du kommer til vifta, fint å gå rengjort innimellom, pluss litt smøring på akslingen på viften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Vifta drar inn luft for og måle temp. (Tenkte jeg kunne si det en gang til siden det allerede var nevt 2 ganger ) Uansett ,gjør som kabeldeigen sier, opne panelet og blås reint, mitt var fult i støv og dritt rundt og på sensoren. Min durer dog litt enda, slik man hører det om det blir helt stilt i bilen. Men ikke sånn at det er irriterende på noe som helst vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå