Oddey Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Noen her som kan eller vet om noen som klarer å valse hjulbuer i nærheten av Hedmark/Oslo/Telemark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rulvan Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 denne karen her flytter seg rundt i norges lang, ta kontakt her. http://valsespesialisten.no/reiserute/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 denne karen her flytter seg rundt i norges lang, ta kontakt her.http://valsespesialisten.no/reiserute/ Han er håpløs å få taki, hvertfall sist jeg prøvde. Sendte hen melding via kontaktskjemaet nå for skulle ha valset jeg også. Så får man se om responsen er no annerledes nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 denne karen her flytter seg rundt i norges lang, ta kontakt her.http://valsespesialisten.no/reiserute/ Han er håpløs å få taki, hvertfall sist jeg prøvde. Sendte hen melding via kontaktskjemaet nå for skulle ha valset jeg også. Så får man se om responsen er no annerledes nå Nå svarte han med engang faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Høres bra ut! Takk for at du ga beskjed Fikk ikke tak i ham en periode i fjor. Da var også nettsiden nede og hadde kun et mobilnummer. Er vel flere som slenger seg på, siden det er tegn til liv i fyren. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Jeg valset inn kanten på min bak selv uten problemer!! Den selve tjukke kanten gjorde jeg ingenting med men hjalp endel å få brettet kanten opp også... Vet ikke om di "spessialistene" valser så det ikke blir noe som helst kant i heletatt men. Du kan hvertfall valse endel selv uten problemer om du får lånt deg valse =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Har god erfaring med Marius valsespesialist Var i Valldalen og fikk valsa min, veldig hyggelig fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Men hvordan blir det med innerskjermen? Valser man innerskjermen inn i hjulbuen, slik at disse ligger i klem og blir presset utover/oppover samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Jeg tok ut begge innerskjermene og kutta vekk den lippa som går oppover igjen så den ikke blir liggende dobbel nedi. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Hehe. Regner med du snakker om lokari/plastskjermer, men jeg tenker på de indre hjulbuene på indre bakskjerm. Nummer 3 på bildet under: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 hvordan går det egentlig å brette inn kanten på hjulbuen litt? er det fare for rustangrep, lakksprekk etc? vil unngå rust for alt i verden... men skulle hatt ett par mm ekstra å gå på. dekket er 5mm fra buen nå. er det risky å kjør med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Åja, ja tenkte på plasten ja Bretter bare inn kanten, slik den blir flatere og ikke bygger så langt inn. Ang rust, så er jo det en overhengende fare at lakken kan sprekke, men behandler du godt etterpå så burde det jo gå bra vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwAlpina4ever Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Noen her som kan eller vet om noen som klarer å valse hjulbuer i nærheten av Hedmark/Oslo/Telemark? Fikk valset for noen uker sida hos en koselig kar i Øsfold www.valsemesteren.no Farvel til subbinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå