H_Rexten Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Tenkte bare starte på min lille tråd om vår nye familiebil.Da e91 blir for liten så må vi nok desverre selge denne til fordel for større bil. Jeg har lenge hatt planen om å kjøpe X5 men har ventet helt til nå da prisenen på disse bilene har vert i store "bevegelser"Bilen jeg har bestilt er en 09mod med 58t/km på telleren.Denne har det utstyret jeg var mest opptatt av og håper den kan gjøre nytten.Bilen kommer til bergen i løpet av neste uke, bare synd jeg er på jobb i japan fram til 20 april.Men. Diverse oppgraderinger er bestiltAerop pakke. (Skal være i bilens farge)Hjul. (blir "dødlige" 22" hjul første sesong)Senkesett. (Kun fjærer i første omgang)Sort grill.Folie. (helfoliering er bestilt. Farge, X.)Lamin-x folie (forran og bak)Led kjørelys. (Nede i støtfangeren)Soting av ruter.Så for jeg se når disse tingene er gjordt hva mer jeg må gjøre. Jeg regner med at endetutene må byttest for å få fruen fornøyd. Her er vertfal et lite snik foto fra anonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Gratulere me Nydelig bil! Blir spennende å se ka du får tell hær. Planan høres jo flott ut værtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Spennende:) må følge med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Takker takker. Ja det klør litt i fingrene nå når jeg vet bilen er kommet til bergen, og jeg blir værende i Japan på jobb til vertfal 18 april. Men den hyggelige selgeren sendte nå vertfal et bilde med EN gang bilen var kommet av biltransporteren. Skitten å fæl, men med trekk på rattet. Og så er aeropakken kommet. Siden jeg blir værende her i japan såpass lenge så har jeg tatt meg friheten til å få Selger til å montere aero kittet og senkefjærene før jeg kommer hjem. Så dette blir spennende å se. Sort grill ble levert til han før jeg reiste. Så håper jeg bare hjulene kommer før måneden er omme. Var nemlig en måneds leveringstid. Når det gjelder led lysene jeg har bestilt, så er de også kommet, men er det noen av dere her som har sett de live. Jeg er meget spent på de selv, men tror det vil se bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Denne blir råå med di hjulene der, blir kult og se ferdig resultatet.. X5 er jo aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Dette blir bra! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Off.... Jeg kan vel ikke si annet en at jeg klør litt i fingrene etter å komme hjem fra japan nå ja. Fikk bilder av bilen av selger. Og bortsett fra det fikk jeg beskjed at dem får ikke inn framfelgene på lager før i mai. Så litt usikker på hva jeg skal gjøre der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Endelig har jeg kommet hjemmom en liten svipp fra jobb og da har nye familiekonteineren fått vert på prøvetur, og fungerer utmerket. Nå er det folie og hjul som står for tur. B-) Noen bilder for de som har lyst å se. Er også meget fornøyd med senkingen. Høyden ble "riktig" i mine øyne. Lik avstand fra hjulet og rund hele hjulbuen. Samenlignet med første bildet av bilen. Og duverden for en kjøremaskin. Aktiv kjøring er en drøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Tenkte bare slenge ut en liten smakebit på hvordan bilen begynner å bli. Jeg kunne ikke dy meg her om dagen da jeg kom på butikken og det sto en orginal x5, med en ledig plass vedsiden av. heheheh.. Måtte bare parkere for å se forskjellen. Har vært så mye på jobb, så har ikke blitt ferdig enda, men det nermer seg. Helfoliering og hjul mangler. Hjulene blir bare mer og mer forsinket, så er litt frustrert. Håper dere liker det så langt. De sølvgråe listene nede i støtfangeren har jeg liggende i sort, som skal på når blien blir foliert. Siden de skal demonteres da. Og selvfølgelig måtte jeg ha XD skilter på en x5 hehehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Da var endelig hjulene mine kommet. Og Bilen begynner å bli klar til ferien. Helfoliering ser ut som det må vente. Har vert så mye på jobb at det ikke har blitt tid til noe annet. Noen bilder til de som er intresert. Det ble ikke førstevalget når det gjelder felger. Men Jeg syntest det ser greit ut slik nå når bilen er sort. Så for jeg se hva jeg gjør senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Her har dere en noen kjappe bilder etter gårsdagens slit. Er ikke helt ferdig, men kom gjerne med innspill. Har enda ikke bestemt meg om panseret skal være sort eller rødt. Midterste delen av aerokittet skal bli rødt. På sikt skal skjermbredderne og de matte delene lakeres sort som bilens oprinnelige farge. Da passer det bedre til de andre blanke sorte delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Er det imola wrap? Heftig! Fantastisk flott familieskute da. Noe jeg selv håper på å anskaffe meg neste gang! Gratis med flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Au.. var finere i helsvart. Min mening pure_stig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Au.. var finere i helsvart. Min mening Sort x5 er ok viss det er en Hamann. Ellers er det bare en av alt for mange. Men hver vår smak. Ett lite bilde til med orntlig kamera. Vaske litt i morgen, og kansje legge ferdig resten av folien. Men syntest ikke det er for verst med det sorte panseret jeg. Fargen heter foresten Carmin Rød. Det var det nermeste jeg kom. Men tror bilen kansje blir lakket til neste år, for å få riktig finnish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå