tomasb Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Etter 10 år med e39`en, er det på tide å bytte den ut. Valget blir en 09-10 325 bensin, facelift, og planen er å hente en i tyskland(Er ingen i Norge) Er lite kjent med nyere 3-serie, og trenger hjelp med tips til feil/mangler som jeg må se etter. Det jeg har funnet på nettet er: Høy-trykkspumpe for bensin (fixet med programoppdatering?) Slitasje på dekk (bare M-understell?) Erfaringer,tips og rykter om hva eg må se etter, tas imot med stor takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Har vært en del feil på coiler og dyser. Men de som er skiftet med oppgraderte versjoner skal være bra. Og om den går med defekt NOx-sensor blir forbruket for høyt. Ellers er det en flott bil/motorkombinasjon. Kan anbefales. Oppleves som rask, men ikke hissig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Vannlekkasje i bagasjerom, sjekk i hver sidelomme bak det batteriet står på begge sider. Rattlås som går i vranglås. Tett drenasje på panoramatak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Vi har tre E9x i familien, hvor den ene ny fra 2007. Eneste som har vært problem med den at knirkeforingen måtte byttes. Ellers enn det er det solide biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Vær også obs på at det lett danner seg rust på originale bremseskiver og kan resultere i risting under nedbremsing. Knirk foringen som nevnt over her er også en gjenganger på særlig E90, tror ikke jeg kjenner noen E90 eiere som ikke har hatt lyd fra denne Når det gjelder bilen forøvrig så er E90 med sekser en fantastisk kjøremaskin som du kommer til å elske, særlig med bensin varianten. Av utstyr så vil jeg anbefale Navi pro, Skinn sportstoler, parksensor, Hifi, bi xenon og for all del koppholdere forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå