Gå til innhold

00 320d fjusker ved gasspådrag og går maks til 2000rpm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være tett katalysator. Bilen din er trimmet, og sender dermed mere uforbrent drivstoff inn i eksos anlegget. Det er ikke bra for katalysatoren. Har opplevd det samme selv. Buldrer det mere enn normalt i eksos anlegget?

Skrevet

Var ikkje katalysator. Kobla frå eksosen so da blas rett frå turbo. Les startspørsmåle. Lmm er flett ny. No blir bilen levert på verkstad for å diagnotiserast i morgon. So får eg ofra ei geit og hopa da ikkje e dieselpompo som har stråke me. Eg har filma korleis bilen oppføre seg frå tomgang til den stoppe på 2000. Er det rå og legje ut det her om det er interesse? Er ikkje so dreven me sånn datagreie

Skrevet

Då har bilen vå på verkstad og dei seie da e noko gale me da elektriska i bilen. So einaste som var å gjra va å feilsøka. Og sidan eg verken har utstyr eller kunnskapa til slikt blir detta ei kosleg rekning... Ska oppdatera når eg ein gong får svare

Skrevet

Då hadde dei feilsøkt. Fant ingenting i da elektriska. Men dei sa at om dei tok av da metallrøyre på egren av, so gjekk bilen reint. Dei var vist fasst bestemt på at da va karalysatoren i og me da va lite trykk i eksosen. Hjalp ikkje at eg sa tre gonga at da hadde eg alt prøvd. Nokon som har nokon meiningar utover detta?

Skrevet

Åpenbart ikke det som er feil da, om ikke styringen av EGR er feil, så den bruker EGR hele tiden.

Blende/koble av vakum styringen til EGR og sjekk da.

Skrevet

Du må skrive bokmål helst.

Nuvel, det høres fremdeles rart ut da. Det som du sier og de sier kan ikke stemme overens med hverandre.

Skrevet

Siste nytt frå verkstaden nå er da det har begynt å komme olje ut fra turboen (det gjor det ikke da jeg leverte den fra meg) og de mener det er den som trenger å bytes. Og at bilen da skal fungere som normalt igjenn. Virker dette riktig? Fikk ikke følelsen av at de helt hadde kontroll på det

Skrevet

Så vidt jeg vet så går ikke bilen dårligere om turboen svetter litt.

Rart uansett at dette skulle ha tilbakevirkende kraft da ??

Skrevet

det var vell noe mer enn svetting vill jeg si... vi snakker vell lekasje. stakk handa nedi for å kjenne på den og ble helt innsausa i olje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...