BjornarHS Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 (endret) 11 timer siden, Robin94 skrev: Blir penest med lakkerte klosser vurderte å handle den røde lavspoileren før den ble solgt men tror ikke det hadde passa så bra på en cabriolet uansett Tja...litt usikker der, den vinga er sannsett ganske diskre, men på en annen side er cab ganske flate oppå når taket er nede, så mulig en vinge ikke hadde kledd det så godt..:s En ting er sikkert...cab med ltw highrise er ikke noe særlig, etter min mening da Endret April 4, 2016 av BjornarHS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Highrise er ikke fint på cab nei, der er jeg enig x) men kunna muligens ha fungert med kun lav spoiler da det er som du sier ganske flat bakende med taket nede, men men BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Haha. Den hvite ble litt handlevogn. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 18 timer siden, Thundercoil skrev: Haha. Den hvite ble litt handlevogn. Absolutt Ser vingen min har ankommet tollen i olso nå, så da er den vell her neste uke. Når det kommer til klosser har jeg konkludert de er litt for høye for min smak, så blir nok muligens å gå for samme greia som en som kaller seg "fancywide", lage lave klosser! thomaleo og williamwiers reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Støtter den avgjørelsen Liker vinge på E30 og E36, men helst så nærme koffertlokket som mulig Men det er jo smakssak, som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 1 time siden, Thundercoil skrev: Støtter den avgjørelsen Liker vinge på E30 og E36, men helst så nærme koffertlokket som mulig Men det er jo smakssak, som du sier. Litt enig i det igrunnen, var storfan av høy ltw-vinge før, men siste tiden har jeg hallet litt tilbake, så for det meste blir det vanlig gt-posisjon, og får jeg laget meg lave klosser så blir det nok å kjøre litt med det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 Liten klistremerkeupdate! Så refleksen, eneste måten å ta bilde av dette var å bruke blitz, til vanlig går den i ett med lakken så og si Khaugen, Robin94, santho96 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Mye penere med sorte N-merker ja! Begynner å bli en stund siden jeg var her inne, alt ser meget bra ut! Skamrått at den kom på forsiden av GS bladet! Hva ble det til angående foliering? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 4 timer siden, Nyheim skrev: Mye penere med sorte N-merker ja! Begynner å bli en stund siden jeg var her inne, alt ser meget bra ut! Skamrått at den kom på forsiden av GS bladet! Hva ble det til angående foliering? Synes det ble bra ja til tross for tvilen jeg hadde! Var litt moro at den dukket opp der ja..det hadde jeg ikke trodd skulle skje! Foliering av panser du tenker på? Har ikke fått folien fra ebay enda, MEN jeg testet som sagt på saaben jeg har som skal skrotes til sommeren, og rev det av nå forrige helg igjen, noen plasser hang klarlakken ijen i folien, så jeg har igrunnen skrinlagt det :S Skal sies saaben har nok en god del mer slitt lakk enn e36en, men det var såpass mye klarlakk som slapp, så jeg får heller bare leve med at der kommer noe steinsprut med tiden, så får man heller lakkere opp panseret når den tid kommer Har styrt litt med bilen idag, de vil si gjort den klar til å sette på verksted å ta opp igjen rustarbeidet Vingen kommer vell denne uken, så skal bestille lakk til neste uke Synes bilen ble rar uten skvettlapper, ser så mye av bakdekket synes jeg...så de blir vertfall å beholde! Sant skal sies at på noen bilder ser bilen superfalmet ut! Dette er heller en blanding av at det er litt veistøv og sterk sol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 (endret) Kan levere bilen hos et bilpleiefirma og få frontfanger, panser og skjermer lakkforseglet. Eventuelt bare panseret om du vil. Skal visst være svært effektivt, og noen plasser har jeg sett de gir 1 år garanti på forseglingen Endret April 10, 2016 av Nyheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 3 minutter siden, Nyheim skrev: Kan levere bilen hos et bilpleiefirma og få frontfanger, panser og skjermer lakkforseglet. Eventuelt bare panseret om du vil. Skal visst være svært effektivt, og noen plasser har jeg sett de gir 1 år garanti på forseglingen Såpass..spørs om en ikke må ha i bakhodet! Denne sesongen blir sannsett ganske rolig for bilen tenker jeg, blir vell å komme seg på litt treff her og der, og noen småturer, men treff som e30meet o.l. har jeg igrunnen slått fra meg grunnet det blir å prioritere jobb denne sommeren Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 13, 2016 Forfatter Share Skrevet April 13, 2016 Da var vingen i hus! Må si for den prisen var det et godt kjøp Fin finish på vingen, samt den ikke har alt for mye sig, men skal prøve å rette det som er der.. Men ene klossen er feilborret..så her må jeg gjøre noe, bildene taler: Robin94, williamwiers, Thundercoil og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 angående lakk forsegling så er det nok flust av folk i nærheten av deg som vil gjøre en bedre jobb og sikkert en hyggeligere pris en et verksted gjør du får ta deg en Titt på DCN.no hvis det er noe du vurderer. kan bare slenge in en forespørsel der ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 15, 2016 Forfatter Share Skrevet April 15, 2016 On 14.4.2016 at 20.38, Freakshow skrev: angående lakk forsegling så er det nok flust av folk i nærheten av deg som vil gjøre en bedre jobb og sikkert en hyggeligere pris en et verksted gjør du får ta deg en Titt på DCN.no hvis det er noe du vurderer. kan bare slenge in en forespørsel der ^^ Takker for tipset! Må inn å sjekke der da Har gjort litt på vingen og, grovpusset den til lakk og fått klossen til å passe bedre (er ikke heelt skrudd rett på plass på bildet) Testet litt på saaben, bare for å se litt ann siget, ikke det værste jeg har sett, men litt er der.. Freakshow, Bendik Kjellevold og MarcusSteffensen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 en ting er sikkert! den kledde ikke saaben! xD Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå