Gå til innhold

96' BMW Hellrot Coupe Individual (Solgt)


BjornarHS
 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Robin94 skrev:

Blir penest med lakkerte klosser :)

 

vurderte å handle den røde lavspoileren før den ble solgt men tror ikke det hadde passa så bra på en cabriolet uansett :?

Tja...litt usikker der, den vinga er sannsett ganske diskre, men på en annen side er cab ganske flate oppå når taket er nede, så mulig en vinge ikke hadde kledd det så godt..:s

En ting er sikkert...cab med ltw highrise er ikke noe særlig, etter min mening da :)
C0FD11FA-8FBC-4DDC-924C-BD7D7A3DD03B_zps6xozkuwr.jpg

Endret av BjornarHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Thundercoil skrev:

Haha. Den hvite ble litt handlevogn. 

Absolutt :)

Ser vingen min har ankommet tollen i olso nå, så da er den vell her neste uke. Når det kommer til klosser har jeg konkludert de er litt for høye for min smak, så blir nok muligens å gå for samme greia som en som kaller seg "fancywide", lage lave klosser!

Screenshot_2016-04-04-15-13-14.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thundercoil skrev:

Støtter den avgjørelsen :) 

Liker vinge på E30 og E36, men helst så nærme koffertlokket som mulig :P Men det er jo smakssak, som du sier. 

Litt enig i det igrunnen, var storfan av høy ltw-vinge før, men siste tiden har jeg hallet litt tilbake, så for det meste blir det vanlig gt-posisjon, og får jeg laget meg lave klosser så blir det nok å kjøre litt med det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nyheim skrev:

Mye penere med sorte N-merker ja! :) Begynner å bli en stund siden jeg var her inne, alt ser meget bra ut! Skamrått at den kom på forsiden av GS bladet!

Hva ble det til angående foliering?

Synes det ble bra ja til tross for tvilen jeg hadde! Var litt moro at den dukket opp der ja..det hadde jeg ikke trodd skulle skje! :shock:

Foliering av panser du tenker på? Har ikke fått folien fra ebay enda, MEN jeg testet som sagt på saaben jeg har som skal skrotes til sommeren, og rev det av nå forrige helg igjen, noen plasser hang klarlakken ijen i folien, så jeg har igrunnen skrinlagt det :S  Skal sies saaben har nok en god del mer slitt lakk enn e36en, men det var såpass mye klarlakk som slapp, så jeg får heller bare leve med at der kommer noe steinsprut med tiden, så får man heller lakkere opp panseret når den tid kommer :)

Har styrt litt med bilen idag, de vil si gjort den klar til å sette på verksted å ta opp igjen rustarbeidet :)

Vingen kommer vell denne uken, så skal bestille lakk til neste uke :)

IMG_20160409_143013.jpg

Synes bilen ble rar uten skvettlapper, ser så mye av bakdekket synes jeg...så de blir vertfall å beholde!
IMG_20160410_114729.jpg
IMG_20160410_115903.jpgIMG_20160410_115909.jpg

Sant skal sies at på noen bilder ser bilen superfalmet ut! Dette er heller en blanding av at det er litt veistøv og sterk sol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan levere bilen hos et bilpleiefirma og få frontfanger, panser og skjermer lakkforseglet. Eventuelt bare panseret om du vil. Skal visst være svært effektivt, og noen plasser har jeg sett de gir 1 år garanti på forseglingen :)

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nyheim skrev:

Kan levere bilen hos et bilpleiefirma og få frontfanger, panser og skjermer lakkforseglet. Eventuelt bare panseret om du vil. Skal visst være svært effektivt, og noen plasser har jeg sett de gir 1 år garanti på forseglingen :)

Såpass..spørs om en ikke må ha i bakhodet! Denne sesongen blir sannsett ganske rolig for bilen tenker jeg, blir vell å komme seg på litt treff her og der, og noen småturer, men treff som e30meet o.l. har jeg igrunnen slått fra meg grunnet det blir å prioritere jobb denne sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående lakk forsegling så er det nok flust av folk i nærheten av deg som vil gjøre en bedre jobb og sikkert en hyggeligere pris en et verksted gjør :)

du får ta deg en Titt på DCN.no hvis det er noe du vurderer. kan bare slenge in en forespørsel der ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.4.2016 at 20.38, Freakshow skrev:

angående lakk forsegling så er det nok flust av folk i nærheten av deg som vil gjøre en bedre jobb og sikkert en hyggeligere pris en et verksted gjør :)

du får ta deg en Titt på DCN.no hvis det er noe du vurderer. kan bare slenge in en forespørsel der ^^

Takker for tipset! Må inn å sjekke der da :)

Har gjort litt på vingen og, grovpusset den til lakk og fått klossen til å passe bedre (er ikke heelt skrudd rett på plass på bildet) :)

IMG_20160415_174134.jpg

IMG_20160415_174139.jpg

Testet litt på saaben, bare for å se litt ann siget, ikke det værste jeg har sett, men litt er der..

IMG_20160415_174041.jpg

IMG_20160415_174057.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BjornarHS changed the title to 96' BMW Hellrot Coupe Individual (Solgt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...