BjornarHS Skrevet September 10, 2016 Forfatter Share Skrevet September 10, 2016 31 minutter siden, bimmerfun skrev: Perfekt! Ser utrolig bra ut! Er blitt 100% nå, kan vel ikke oppgradere mer? Takker! Tja..en finner alltids noe, hehe! Holder på med en flip til vingen og, ikke noe stort, men ala de gurney flapene du fikk til desse, min blir da kun på øverste del da Så var jeg og tok noen bilder isted! Bildene er hentet ned fra facebook nå da, så kvaliteten er muligens litt redusert :/ Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 11, 2016 Forfatter Share Skrevet September 11, 2016 Flipen ferdig, ble så som så, fikk litt problemer med lakken, men etter mye nedpussing så gikk det til slutt Bendik Kjellevold, Robin94 og sandersander reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet September 11, 2016 Share Skrevet September 11, 2016 Ble bra det der! Små ting som gjør det lille ekstra den Rieger leppa, har du lagt klarlakk el noe sånt på den? Har akkurat samme leppe selv å den har blitt mersom lysegrå på bare noen måneder etter at sola har lyst på den :/ min er ikke lakket eller behandlet med noe for å beslytte mot sollys, tenkte bare å si ifra om du ikke har tenkt noe på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 11, 2016 Forfatter Share Skrevet September 11, 2016 39 minutter siden, Robin94 skrev: Ble bra det der! Små ting som gjør det lille ekstra den Rieger leppa, har du lagt klarlakk el noe sånt på den? Har akkurat samme leppe selv å den har blitt mersom lysegrå på bare noen måneder etter at sola har lyst på den :/ min er ikke lakket eller behandlet med noe for å beslytte mot sollys, tenkte bare å si ifra om du ikke har tenkt noe på det Absolutt! Tror kansje bilen og kommer til å sige litt ned fremme med tiden, er kjørt under 200km med det nye understellet Nei, men min og var litt lysere, men så smurte jeg den med autoglym sin bumper/trim gel, fikk frem endel sorthet i den da! Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 Klask litt lakk på leppa sånn at du slepp å smøra den med bumper shine annakvar veke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 12, 2016 Forfatter Share Skrevet September 12, 2016 3 timer siden, RF91 skrev: Klask litt lakk på leppa sånn at du slepp å smøra den med bumper shine annakvar veke Hehe, får se litt ann hvordan den holder seg, hadde håpt jeg skulle slippe å lakkere den, da det kansje blir fargeforsjell på fangerleppen og rieger-leppen :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 1 time siden, BjornarHS skrev: Hehe, får se litt ann hvordan den holder seg, hadde håpt jeg skulle slippe å lakkere den, da det kansje blir fargeforsjell på fangerleppen og rieger-leppen :s Lakk begge deler samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 hmmm den lille spoileren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 12, 2016 Forfatter Share Skrevet September 12, 2016 3 timer siden, Freakshow skrev: hmmm den lille spoileren! Var heldig med den! Trodde det kom til å se greit ut, men synes det ble helt perfekt etter montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 19, 2016 Forfatter Share Skrevet September 19, 2016 Fant ut det var på tide med DAB+ i denne...men så vil man da heller ikke ha noen glorete dab adapter da, så da ble det en integrert "Tiny Audio C11". Bildene får tale! Bendik Kjellevold, MarcusSteffensen, sandersander og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 Noen som leser tråden her som kan svare meg litt inne på denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 meget lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 5 minutter siden, Freakshow skrev: meget lekkert! Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Veldig nice BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 det så meget bra ut! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå