Gabz Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Flott coupe! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Takker! Dårlig med oppdateringer her...en god del mer på bimmeren-tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Du har seriøst lagd drømmebilen min! helt fantastisk arbeid! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Artig å høre! Legger og ved etpar bilder som jeg har på telefonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 lenge siden update her! mtp bimmeren er nedlagt så syns jeg du skal fortsette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 Hehe..lite oppdatering siden bimmeren ja! Blitt student igjen..så ikke så mye nytt med bilen heller igrunnen, eneste som kan sies var at den vant "Fineste Modifiserte 90'talls" på BMWCCN sitt høsttreff! I tillegg holder jeg på å forhandle om one of a kind (ja..eller two of a kind, siden det er til begge sider) listeemblemer til bilen, dette da fordi bmw aldri laget det emblemet jeg helst kunne tenkt meg! Tror det blir veldig bra [emoji2] Så blir nok bilen satt vekk for vinteren snart tenker jeg Bilder: Blir kansje å fikse opp GT-Vingen og i vinter Noen som vet om det er mulig å få flyttet tråden til "bilder og show off"?.. Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Utroli flott coupe! Hellrot er absolutt den fineste fargen på e36, syns nå jeg da Imponert over motorrommet ditt!! Der så det mega strøkent ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Takk så mye! Kjekt å høre fra andre e36 eiere! Hehe..ofte vasket og shinet Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Nydelig bil, Bjørnar! Føler bilen bare blir mer strøken for hvert gang jeg "ser" den! Vet du om vinga er limt eller skrudd i bakluka ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Takk så mye, begynner da og bli bra din og! Spørs om jeg ikke skulle hatt meg entur å kikket engang i høst når du har fått den tilbake fra lakk Den vinga som er på nå er skrudd med to skruer på hver side...kommer nok til salgs når gt-vinga engang blir klar Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Takk så mye, begynner da og bli bra din og! Spørs om jeg ikke skulle hatt meg entur å kikket engang i høst når du har fått den tilbake fra lakk Den vinga som er på nå er skrudd med to skruer på hver side...kommer nok til salgs når gt-vinga engang blir klar Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk Takk for det, satser på at den begynner å nærme seg målet til våren 2016 Bare å ta seg en tur, har fått den igjen fra lakk nå Okei, har fått taki ei vinge som er bedre enn den som står på min. Men er veldig usikker angående hvordan jeg skal borre og feste uten å få problemer med vannlekkasje osv :/ Skal gjør det sikkelig om jeg først finner på å montere den BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Jævlig å du har jobba med denna!! Ser veldig bra ut!! Elsker interiøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 på tide og oppdatere her dra framover! harru ikke starta på vinga enda?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Takk for det, satser på at den begynner å nærme seg målet til våren 2016 Bare å ta seg en tur, har fått den igjen fra lakk nå Okei, har fått taki ei vinge som er bedre enn den som står på min. Men er veldig usikker angående hvordan jeg skal borre og feste uten å få problemer med vannlekkasje osv :/ Skal gjør det sikkelig om jeg først finner på å montere den Hullene på min luke havner utfor bagasjeluke pakningen..å vannet som lekker inn de renner ut samme plassen som vannet fra taket/bakruten renner Jævlig å du har jobba med denna!! Ser veldig bra ut!! Elsker interiøret! Takker...dumt bimmeren ble lagt ned..der var det en veldig detaljert tråd med alt som var gjort med bilen :/Ganske fornøyd med interiøret selv...litt annerles enn mye annet på tide og oppdatere her dra framover! [emoji14] harru ikke starta på vinga enda?! Vurderer å bare starte en ny tråd på bilder og show off...med et kjapt "sammendrag" av hva som har blitt gjort det siste 2,5 årene:)Nei..må da ha noe å holde på med etter at bilen er trekt nede for vinteren Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Oppussing av gt-vinge påbegynt: Vel og merke en orginal vinge dette, og ingen ebay kopi Det dere ser på vingen er langt i fra ferdig vinge, står igjen mye pussing og arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå