Gabz Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Tøft!Absolutt! Betalte kun 600,- for denne, men da uten garanti om det var kopi eller orginal, skal sies at den er ganske slitt, og kreves mye arbeid, da den var "støpt" sammen med duk og glassfiber, og dette hadde sprukket opp :/Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Litt testing av vinge: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Blir utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 veldig bra! ser faktisk bra ut om du har en av disse klossene på og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 veldig bra! ser faktisk bra ut om du har en av disse klossene på og. Takker! Litt usikker angåendes klosser..føler kansje det passer litt mere stance og camber biler..menmen, man får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 enig med deg der bjørnar! mere clean look uten klossene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 (endret) Uenig, bilen din er såppass lav at klossene passer bra Men veldig smak å behag, men i mine øyne når man først kjører på med denne spoileren er den penest med et sett klosser under, man kan like gjerne ha ei enkel list der om man ikke skal ha kloss.. Endret Oktober 10, 2015 av BMWE39turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Stemmer for klosser jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2015 Vi får se...mulig jeg kjøper noen og lakkerer ilag med vingen slik en har muligheten til å ha klosser eventuelt Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 (endret) Da var bilen satt inn for vinteren, siden jef studerer ble det litt tidligere enn vanlig (skiltene er av kun slik jeg fikk vasket skikkelig bak de) Kjøptw slike "krybber" til alle 4 hjul på biltema, da bilen slipper å stå i gir eller håndbrekk Bilder fra siste dagen på veien i år: Så laget jeg til noen slike ultimateklasse bilder av bilen...med og uten klosser Endret Oktober 13, 2015 av BjornarHS F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Liker den vingen ja! Men synes det ser litt tøffere ut når den er høy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Mye tøffere* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Joda...men litt usikker hvordan det er for bagasjeluken med en så høy vinge...denne vingen er trossalt ganske tung, og hvordan denne oppfører seg i litt fart på motorvei, menmen, vi får se hva det blir til Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Ble mer sexy bakfra nå ja XP hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå