Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Last opp på YouTube og lim inn linken her så kommer den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 https://youtu.be/BCz5jHRvMOU Slik! Kjellsen og williamthomas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Fett Tror dette blir bra ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 tøft[emoji108][emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2015 Litt smådilling på kvelden før "den store dagen" Enda mere pussing av evighetsprojektet: Plukket fram alu-døren og begynnt på demonteringen, låskassen og ledningsnettet er enda ikke fjernet, men kjenner at alu-dør er LETT Ellers vil jeg ønske alle en god jul! williamthomas og Sndvik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 på leit etter alu dør nr2 også eller har du begge? ja god jul Bjørnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2015 på leit etter alu dør nr2 også eller har du begge? ja god jul Bjørnar! På leit etter den andre...ikke ofte de dukker opp :/God jul til deg og! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cristoffer Roland Eriksen Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 utrolig kult har lest igjenom hele tråden nå synes du burde ha den høye versjonen av GT vingen. elsker hellrott fargen hadde en 318is i samme farge. her skal jeg følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 utrolig kult har lest igjenom hele tråden nå synes du burde ha den høye versjonen av GT vingen. elsker hellrott fargen hadde en 318is i samme farge. her skal jeg følge med.Takker så meget!Den høye er under vurdering, men er litt i tvil hvilke påkjenning det vil påføre bakluken og så har jeg hørt den danner en god del luftmotstand, men mulig jeg skaffer klosser og får lakkert ilag med vingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2015 Noen som har en formening om tidsriktige skilt? Vurdere dette litt da jeg tror de kunne passet bilen. Dette er altså de skiltene som var fra 1982 til 2001. Legger ved noen bilder... Samme typen skilt på en F40.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 får du bestilt "gammel look" skilt da? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2015 (endret) får du bestilt "gammel look" skilt da? oOJepp..får de hos lator.no og skiltfabrikken. Men kun lator som har 1982-2001 skilt Endret Desember 29, 2015 av BjornarHS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 okey, er de helt lovlig og kjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2015 okey, er de helt lovlig og kjøre med? [emoji14]Det skal være det, i og med desse er laget etter reglene. Skal man gå helt etter boken så må man reise til nærmeste BT og vise skiltene og makulere de gamle, var vertfall slik jeg gjorde det med en veteran-motorsykkel jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå